Olen kuullut että ip-osoitteensa voi muuttaa vaikka ulkomaisille palvelimille väliaikaisesti. Onko perää? Voiko hämätäkseen muuttaa koneensa ip osoitteen väliaikaisesti?
Voiko IP-osoitteen muuttaa väliaikaisesti?
5
1152
Vastaukset
- aaaaaaaaaaa
et sinä fyysista ip:täsi mitenkään pysty muuttamaan, mutta on olemassa ns. välityspalvelimia (proxy-server) joiden kautta voi käyttää "vaarallisia" sivuja joille ei jostain syystä halua omalla ip:llään mennä. esim täällä on iso lista proxyjä: http://www.publicproxyservers.com/
sieltä etsit toimivan ja etsit selaimesi asetuksista välityspalvelin kohdan ja pistät tolla sivulla mainitun ip:n ja portin siihen. - kyllä
Voit käyttää anonyymipalvelinta, joita löytyy netistäkin etsimällä. Käytä hakusanana esimerkiksi: "anonymous surfing" tms. Useat anonyymipalvelimet ovat maksullisia, mutta maksuttomiakin löytyy.
- Piru_
jonka jälkeen näytät tulevan ulkomaisesta IP-osoitteesta. Kaikki koneesi liikenne menee VPN-yhteyden yli esimerkiksi Saksaan ja vasta sieltä se menee nettiin.
http://findnot.com- zxcvbnm
Ja anonyymiproxyn pitäjä saa mielenkiintoista tavaraa kerättyä. Vähemmän kiinnostavia surffailu ei anonyymiproxyn kautta yleensä kulje.
- Piru_
zxcvbnm kirjoitti:
Ja anonyymiproxyn pitäjä saa mielenkiintoista tavaraa kerättyä. Vähemmän kiinnostavia surffailu ei anonyymiproxyn kautta yleensä kulje.
korealaisen anonyymiproxyn kautta maksaa luottokortilla tai käyttää verkkopankkia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488