En ole koskaan mennyt Finnairin lomalennolla Pattayalle.Millanen matka se on?Onko lentokone Boeing 757 miten tilava ja miten tarjoilu pelaa ja minkä pituinen on välilsku ja millanen Utabaon lentokenttä perillä on?
lomalento
10
2657
Vastaukset
- mutta kohta
sinua raukkaa, sillä olen itse ollut 757 6 tuntia ja minulle riitti. Kone on pieni ja helvetin ahdas ja on minusta eläinrääkkäystä pitää lähes 230 ihmistä yli 10 tuntia siinä purkissa. Otan osaa sinun kärsimykseen.Tarjoilu pelaa tarvittavan hyvin mutta 2 vessaa takaa että jonot on aina ja ahdasta on joka paikassa.Nuo muut selviää sitten matkalla.
- Marienhof
Kone on todellakin melko ahdas. Lento Intiaan kestää noin 7 tuntia ja melko pian nousun jälkeen tarjoillaan ensimmäinen ateria. Välilasku Intiassa kestää noin tunnin ajan minkä ajaksi pitää poistua koneesta. Sitten jatketaan matkaa vielä noin 4 tuntia ja taas tarjoillaan ruoka.
Utapaon lentokenttä on pieni ja ei ole juuri kauppoja, kahvila ja muutama pieni matkamuistomyymällä on.
Ja tuossa koneessa on kyllä 4 vessaa eikä 2 niin kuin tuo ensimmäinen vastaaja väitti.- on kyllä
mutta hengissä selvitty joka kerta ;)) Välilasku ihan kiva, niin saa jaloitella vähän aikaa. Lento ei niin paha, kuin täällä annetaan ymmärtää. Matkan kyllä kestää, kun tietää, mikä perillä odottaa. Kannattaa sinnitellä valveilla koko päivä, että on oikein väsynyt, kun menee koneeseen, niin saa nukuttua osan matkasta.
- edelliseen
on kyllä kirjoitti:
mutta hengissä selvitty joka kerta ;)) Välilasku ihan kiva, niin saa jaloitella vähän aikaa. Lento ei niin paha, kuin täällä annetaan ymmärtää. Matkan kyllä kestää, kun tietää, mikä perillä odottaa. Kannattaa sinnitellä valveilla koko päivä, että on oikein väsynyt, kun menee koneeseen, niin saa nukuttua osan matkasta.
olen 184 pitkä, joten tiedän mistä kirjoitan.
- saman kokenut
edelliseen kirjoitti:
olen 184 pitkä, joten tiedän mistä kirjoitan.
Täytyy sanoa, että yhtä epäinhimillistä ihmisten pakkaamista en ole koskaan joutunut kokemaan. Ruuhkabussissakin on huomattavasti väljempää, ja jaloille tilaa, kuin tuossa *aatanan sillipurkissa oli!
Sitten, kun aina löytyy niitä *itun urpoja, jotka ei voi odottaa sitä pullon aukaisua perille, vaan pitää
vetää se pää täyteen jo koneessa ja höpöttää kanssamatkustajille mitä sylki suuhun tuo. Meinasin oikeasti hermostua lennolla, kun ei sitä puhetta päässyt karkuun minnekään, ja sitten kun on vedetty viinaa, niin tietenkin ravataan kusella
jatkuvasti, mielettömällä metelillä ajasta riippumatta muutenkin ruuhkaisissa vessoissa.
Selkänojaa ei saa säädettyä kuin max. 5cm taaksepäin, muuten tuoli olisi jo takana istuvan sylissä. Itse olen 180 cm, ja jalkani olivat koko ajan kiinni etummaisessa tuolissa suoriltaan istuessa.
Pitää vain ajatella sitä perille pääsyä vaikeinakin hetkinä, niin kyllä siitä selviää. - peltipurkissa
saman kokenut kirjoitti:
Täytyy sanoa, että yhtä epäinhimillistä ihmisten pakkaamista en ole koskaan joutunut kokemaan. Ruuhkabussissakin on huomattavasti väljempää, ja jaloille tilaa, kuin tuossa *aatanan sillipurkissa oli!
Sitten, kun aina löytyy niitä *itun urpoja, jotka ei voi odottaa sitä pullon aukaisua perille, vaan pitää
vetää se pää täyteen jo koneessa ja höpöttää kanssamatkustajille mitä sylki suuhun tuo. Meinasin oikeasti hermostua lennolla, kun ei sitä puhetta päässyt karkuun minnekään, ja sitten kun on vedetty viinaa, niin tietenkin ravataan kusella
jatkuvasti, mielettömällä metelillä ajasta riippumatta muutenkin ruuhkaisissa vessoissa.
Selkänojaa ei saa säädettyä kuin max. 5cm taaksepäin, muuten tuoli olisi jo takana istuvan sylissä. Itse olen 180 cm, ja jalkani olivat koko ajan kiinni etummaisessa tuolissa suoriltaan istuessa.
Pitää vain ajatella sitä perille pääsyä vaikeinakin hetkinä, niin kyllä siitä selviää.sinä olet lentänyt? Itse lensin kyseisellä koneella bangkokiin kuukausi sitten. Olen 188cm pitkä ja missään vaiheessa ei polvet ottaneet kiinni edellä olevaan penkkiin. Vaikka edessä oleva penkki olisikin kallistettu taka-asentoon. Selkänojaa saa taakse reilu 10 senttiä. Joka riittää ihan mainiosti. Jos et ole siihen mahtunu sulla on kolme vaihtoehto. 1. Laihduta (olet vitun läski jollet 184 senttisenä mahdu siihen). 2. Osta liput business-classiin. (Taidat vaan olla niin köyhä ettei toivoakaan) 3. Pysy suomessa. (tätä suosittelen sinulle kaikkein eniten)
- minääääää
peltipurkissa kirjoitti:
sinä olet lentänyt? Itse lensin kyseisellä koneella bangkokiin kuukausi sitten. Olen 188cm pitkä ja missään vaiheessa ei polvet ottaneet kiinni edellä olevaan penkkiin. Vaikka edessä oleva penkki olisikin kallistettu taka-asentoon. Selkänojaa saa taakse reilu 10 senttiä. Joka riittää ihan mainiosti. Jos et ole siihen mahtunu sulla on kolme vaihtoehto. 1. Laihduta (olet vitun läski jollet 184 senttisenä mahdu siihen). 2. Osta liput business-classiin. (Taidat vaan olla niin köyhä ettei toivoakaan) 3. Pysy suomessa. (tätä suosittelen sinulle kaikkein eniten)
Finnair lentää MD-11 -laajarunkokoneella. Sen sijaan Boeing 757 on konemalli, jossa on vain yksi käytävä.
- tarkoitti
minääääää kirjoitti:
Finnair lentää MD-11 -laajarunkokoneella. Sen sijaan Boeing 757 on konemalli, jossa on vain yksi käytävä.
varmaan Air Finlandin 757-konetta?
- kyllä..
tarkoitti kirjoitti:
varmaan Air Finlandin 757-konetta?
näin tein!
- valittaja
peltipurkissa kirjoitti:
sinä olet lentänyt? Itse lensin kyseisellä koneella bangkokiin kuukausi sitten. Olen 188cm pitkä ja missään vaiheessa ei polvet ottaneet kiinni edellä olevaan penkkiin. Vaikka edessä oleva penkki olisikin kallistettu taka-asentoon. Selkänojaa saa taakse reilu 10 senttiä. Joka riittää ihan mainiosti. Jos et ole siihen mahtunu sulla on kolme vaihtoehto. 1. Laihduta (olet vitun läski jollet 184 senttisenä mahdu siihen). 2. Osta liput business-classiin. (Taidat vaan olla niin köyhä ettei toivoakaan) 3. Pysy suomessa. (tätä suosittelen sinulle kaikkein eniten)
on 180, eikä 184 pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793