Siis ajelehtivasta veneestä pilkkimistä. Olen kuullut, että jotkut ovat saaneet hyvin kuhaa, mutta enpä ole itse kokeillut.
Kuhaa pilkillä
4
1486
Vastaukset
- aku.
-on.voi ottaa vieläkin,mutta kesä-heinä kuu on parasta aikaa.ollaa oltu kanava sulkujen ala puolella virran viemänä ,ja akan virrassa missä kala huilaa.käytetään hankon katulähetyksen raskasta kuha tasaria.hae hanko uistin netistä.hyvin tulee.pitää koputtaa pohjaa ,että kala huomaa.terv aku 70 v.
- laikaman
Opettelin mennä suvena pitkän ankkurin kanssa rintauksessa huilasin tuulessa. Lokakuussa kävin viimeksi, silloin tuli 3 paistiahventa, hauki ja pari tuppikuhaa. Ottavin on ollut Rapalan n. 6 senttinen hopeinen siniselkäinen.
- veneestä
pilkkiminen ei oo lain tarkoittamaa pilkkimistä vaan uistelua ja siitä on monet pojat saanu kunnon sakot jos ei oo ollu uistelu lupia.
Kannattaa olla tarkkana. - 76 v ukko
-joo,kyllä hanko tasari on kuhalle sopiva.saatu virrasta monet kuhat.tosin mennytkin monta heikkojen siimojen takia ja pohjaan tarttumisen takia.vaan teinpä itse nokun hevosen kengästä .kenkä edestä poikki,kärjet taoin koukkumaiseksi.puolikkaat yhteen niittaamalla 6 den millin tapeilla niin että siima sopii väliin.joka kesä kolmen kesän ajalla pelastettu kesässä 100 euroo.virrassa kun osto noku ei laske vieheeseen asti.on tullut uistimia,siimoja ym .jotka on jäänyt toisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567815Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615390Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515293Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41231Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko45996