Joo eli jos tiedätte ton kaltaisia pelejä niin kertokaa!! Koska minun mielestä on aika turhaa heittää rahojaan pikseleiden taa!
WoW:in tapainen ILMAINEN peli?
12
2371
Vastaukset
- Konstanen
No Runescapesta ei voi edes puhua samana päivänä, useimmat maksulisetkin jäävät WoWille- itse ainakin maksan mielelläni 10 eukkaa kuussa pelaamisesta. Nuo mainostetut katkot eivät ole ikinä vaikuttaneet pelaamiseeni...
- giggare
guild wars
- watchuku
kalonline
- RUNESCAPEFANITTAJAFTW
MEE PELAA RUNESCAPEAAA!!! VÄHÄ SE O PARAS!!! KAIKKI: LOPETTAKAA WOWI JA PELATAKAA RUNEE! SIS SE ON NIIIIIIIIIIIIIN HYYYVÄ PEI!!!!! t:PIZZAPEKU...
- PaavoOulusta
Oletko sinä aivan typerä? Minun mielestäni RunEscapea huonompaa peliä ei ole! Pelaa World of Warcraftia. Se on miesten peli! Minä maksan ja Sossu sponssaa 24/7!
- Durog
PaavoOulusta kirjoitti:
Oletko sinä aivan typerä? Minun mielestäni RunEscapea huonompaa peliä ei ole! Pelaa World of Warcraftia. Se on miesten peli! Minä maksan ja Sossu sponssaa 24/7!
WoW on paljon parempi ku rune! Mielummin maksan 12e/kk ku pelaan runee. Wow is the winner!
- Faalku_wow
...pientä. Olet vähän nolo. Runea pelaa vain lapset.
- WOWISBEST
hanki elämä maksan mielummin 12e kuukaudes tapan itteni runee tapittamalla.JOS PELAAT RUNEE NII VARMASTI NIRRI LÄHTEE
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- fdsfgdfsgdfs
1 wowin tapanen peli ja ilmanen on rune of mage
2kaikki ne joilla ei oo varaa maksaa 12e 1kk niin pelaa runea melkein jokaisessa mmossa on samanlainen meininki..se toimivuus on eri..
Runes of magic ehkä vastasi eniten..wowia..ja Allods..mutta en puhu pvp.stä se kusee kaikissa noissa..mielestäni..
sitten casualisti tykkäsin pelata Forsaken Worldia..mikä on kanssa semmone et ei voi ottaa tosissaan..
kaveri jäi koukkuu Fiesta Onlineen..vähä lapsellinen mun makuu..
MUTTA itseäni ei haittaa maksaa 13 euroa kuussa että saa kaikinpuolin mukavan kokemuksen...plöööö- Anonyymi
Onko kikka80 täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446