Joo eli jos tiedätte ton kaltaisia pelejä niin kertokaa!! Koska minun mielestä on aika turhaa heittää rahojaan pikseleiden taa!
WoW:in tapainen ILMAINEN peli?
12
2404
Vastaukset
- Konstanen
No Runescapesta ei voi edes puhua samana päivänä, useimmat maksulisetkin jäävät WoWille- itse ainakin maksan mielelläni 10 eukkaa kuussa pelaamisesta. Nuo mainostetut katkot eivät ole ikinä vaikuttaneet pelaamiseeni...
- giggare
guild wars
- watchuku
kalonline
- RUNESCAPEFANITTAJAFTW
MEE PELAA RUNESCAPEAAA!!! VÄHÄ SE O PARAS!!! KAIKKI: LOPETTAKAA WOWI JA PELATAKAA RUNEE! SIS SE ON NIIIIIIIIIIIIIN HYYYVÄ PEI!!!!! t:PIZZAPEKU...
- PaavoOulusta
Oletko sinä aivan typerä? Minun mielestäni RunEscapea huonompaa peliä ei ole! Pelaa World of Warcraftia. Se on miesten peli! Minä maksan ja Sossu sponssaa 24/7!
- Durog
PaavoOulusta kirjoitti:
Oletko sinä aivan typerä? Minun mielestäni RunEscapea huonompaa peliä ei ole! Pelaa World of Warcraftia. Se on miesten peli! Minä maksan ja Sossu sponssaa 24/7!
WoW on paljon parempi ku rune! Mielummin maksan 12e/kk ku pelaan runee. Wow is the winner!
- Faalku_wow
...pientä. Olet vähän nolo. Runea pelaa vain lapset.
- WOWISBEST
hanki elämä maksan mielummin 12e kuukaudes tapan itteni runee tapittamalla.JOS PELAAT RUNEE NII VARMASTI NIRRI LÄHTEE
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- fdsfgdfsgdfs
1 wowin tapanen peli ja ilmanen on rune of mage
2kaikki ne joilla ei oo varaa maksaa 12e 1kk niin pelaa runea melkein jokaisessa mmossa on samanlainen meininki..se toimivuus on eri..
Runes of magic ehkä vastasi eniten..wowia..ja Allods..mutta en puhu pvp.stä se kusee kaikissa noissa..mielestäni..
sitten casualisti tykkäsin pelata Forsaken Worldia..mikä on kanssa semmone et ei voi ottaa tosissaan..
kaveri jäi koukkuu Fiesta Onlineen..vähä lapsellinen mun makuu..
MUTTA itseäni ei haittaa maksaa 13 euroa kuussa että saa kaikinpuolin mukavan kokemuksen...plöööö- Anonyymi
Onko kikka80 täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086