Kannattaisiko sinun Sheriffi poistaa hieman kiloja? Eikun pyöräilemään!
Cesar on läski!
8
1183
Vastaukset
- .........................
Saa kai jokainen olla, millainen haluu. Sitä paitsi on varmaan tosi mukiinmenevä, jos laihduttaa parikytä kiloo.
- arvostella se motivoi
laihduttamaan (kts.galleria sivu)
- kerran
suomalainen näyttää minkälaista kateus on.....
- hp_guru
Siellä lukee tyyliin "Haukkukaa minua välillä läskiksi.."
Väittäisin että jonkinlainen apu on ollut siitä että ns julkisesti lähdin laihduttamaan. Päivittäin on joku ollut muistuttamassa siitä heh.
- Michel Montignac
Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.
- low GI
Michel Montignac kirjoitti:
Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.
Montignac tuon idean tosiaan taisi ekana laajemmalti tehdä tunnetuksi, mutta tuon mainitsemasi kirjan jälkeen on tullut mielestäni vielä paremmin kirjoitettuja kirjoja samasta aiheesta. Esim. tämä:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9510275069 - se vaa pönkittää
omaa itsetuntoa sun kustannuksella.tai sitte se on vielä murkkuiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483