Tatra, Jasna extreme mahdollisuudet

Hiihtolomalle -07

Alkoi houkutella talviloman vietto Jasnassa Tatralla kun katselee matkanjärj. http://www.blitztours.fi/9 sivuja. Näyttäis laskettelun lisäksi löytyvän vaikka mitä. Snow rafting, snowkiting-leijahiihtoa, jääkiipeilyä, riippuliitoa, lumikengäretkiä ja ratsastusta. Ei ole varmaan hinnalla pilattu kun katselee Slovakian hintatasoa? Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia ym.

6

3377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

!! Kannattaa !!

Slovakiassa käynyt 3 kertaa, ja hinta on kyllä aina miellyttänyt rahamassipussia.

Ja tuosta olen monia mainoksia tuon järjestäjän matkoista nähnyt, vaikuttaa vallan mainiolta! Näkee paljon, tekee paljon, maksaa vähän! :)

:):)

• JAJO

Ite olin keväällä parin viikon omatoimimatkalla Krakova/Jasna/Bratislava. Jasnassa sattu tuleen saapumispäivän iltana 10cm uutta lunta ja päivisin 5, joten kelit oli enemmän ku loistavat. Rinteet ei oo ihan alppien veroset, mutta kyllä niistä ihan hyvin lyötyy haastetta. Laskee sai ihan missä vaan eli korkkaamatonta offariakin piisaa, jos siitä pitää. Ja kukas ei piäis?

Hinnat Jasnassa on tosi edulliset: parit pihvit oluilla ja jälkkäreillä 7€, lauta/kenkävuokra n. 10€/päivä jne. Taksit tosin oli aika kalliita eli rinteiden yhteydessä sijaitsevilta hotelleilta matka alas Liptovsky Mikulaksen kylään (n.15km) oli muistaakseni lähempänä 20€. Päivisin tonki matkan voi taittaa puol ilmaiseksi bussilla.

Ainoona "huonona" puolena oli jonoissa kiilailu ja henkilökunnan aika kehno englannin kielen taito. Saksalla pärjäs hotellissa hyvin. Yleisesti slovakialaiset on todella miellyttäviä ja niistä saa helposti baarissa kavereita.

Joka tapauksessa Jasnaan suunnataan tänäkin talvena.

• Talvi 2012

Jasnassa on vuosienvarrella tapahtunut huimaa kehitystä parempaan. Uusi hissejä ym. Voi suositella.

• kuluttajanturva

Eestistä ostetulla seuramatkalla ei matkustajalla ole samaa kuluttajasuojaa kuin Suomen kuluttajaviraston matkanjärjestäjäksi hyväksymän
        matkanjärj. matkoilla. Suomamalaisella matkanj. on takaus kuluttavirastossa konkurssin ym. varalta etteivät asiakkaat menetä rahojaan. Tai matkalla olevat saadaan kustannettua takaisin kotimaahan.
        Eestiläisellä matkalla tätä turvaa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe