Vian kuvaus:
Tietska on pitkään reistaillut kun sammuttaa kokonaan virran virtalähteestä, kun laittaa virran taas päälle 5VSB (5 Voltin stand-by käsittääkseni)ledi vilkuttaa vaikka pitäisi palaa kokoajan, ja tietokone ei suostu käynnistymään. Ennen 2h-24h odottelu virta poiskytkettynä on auttanut asiaan, mutta äskettäin tietska päätti simahtaa lopullisesti.
Emo on Abit KN9 SLI ja virtalähde Antec TruePowerTrio 650W.
Nyt kaipaisin teidän asiantuntevaa arvaustanne että kummassa on vika emossa vai virtalähteessä?
Itse veikkaisin että virtalähteessä.
Kiitoksia vastauksista
Vika virtalähde/emo?
1
532
Vastaukset 1
- Erkko!
Ei ole tieto. Turha veikkailla, koska pääset nettiin. Jollei sinulla ole emon manuskaa, niin mene valmistajan sivuille ja imuta se sieltä. Sieltä etsit kohdan ledien merkitys ja katsot mitä tarkoittaa kun standby ledi vilkkuu jatkuvan palamisen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1631504
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100980Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111843- 43766
- 109658
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22594Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä393574- 52574
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28563