keskustelu mikä oli vielä eilen voimissaan?
mihin hävisi se
4
1277
Vastaukset
On näköjään suomi24 ylläpito sen poistanut.
Ei ole minun poistama.
Olisin tehnyt sen aikaisemmin jos olisi ollut aihetta.
rk-asentaja/seriffi- että oisko
aloittaja itse poistanut sen, mutta sitten ajattelin että tuskin kuitenkaan. Sensuuri, sensuuri...
Mitäpä lie kirjoitelleet jos on ollut aihetta poistaa. Illalla ainakin oli vielä suhteellisen asiallinen ketju.
Kiitos vastauksesta. - Al_Capo
että oisko kirjoitti:
aloittaja itse poistanut sen, mutta sitten ajattelin että tuskin kuitenkaan. Sensuuri, sensuuri...
Mitäpä lie kirjoitelleet jos on ollut aihetta poistaa. Illalla ainakin oli vielä suhteellisen asiallinen ketju.
Kiitos vastauksesta.En kuitenkaan itke vanhojen juttujen perään. Jos ylläpito katsoi sen asiattomaksi, niin poishan se silloin jouti. Tulihan siihen kyllä asiattomia vastauksiakin.
- osa vastauksista
Al_Capo kirjoitti:
En kuitenkaan itke vanhojen juttujen perään. Jos ylläpito katsoi sen asiattomaksi, niin poishan se silloin jouti. Tulihan siihen kyllä asiattomia vastauksiakin.
asiattomia, lokaa lensi suuntaan jos toiseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233