Uusimmassa Alibissa on iso juttu äitinsä murhanneesta Kemijärven ylpeydestä, joka puukotti vielä äitiä elvyyttämään tullutta sairaankuljettajaa.
Kysymys kuuluukin, minkälainen mies puukottaa äitinsä ja sytyttää talonsa sen jälkeen tuleen?
Äitiä elvyttämään kumartunut sairaankuljettaja saa yllättäen veitsen iskun selkäänsä samasta puukosta, kun puukottajan äitikin ja puukottaja on uhrin oma poika, niin herää kysymys Kemijärveläisten yleisestä mielenterveydestä.
Miten kunniallisesta ihmisestä ja ansioituneesta urheilijasta, Esasta, sitten tuli tyypillinen Kemijärveläinen tappaja? Esa olikin joutunut raa'an pahoinpitelyn uhriksi Kemijärvellä 90-luvun alussa, tuollaiset pahoinpitelyt lienevät tyypillisiä Kemijärvellä. Kemijärvi on paikka, jossa ihmisiltä puuttuu tyystin pyyteettömyys ja hyvä tahto, joten ei liene mikään ihme, että Esastakin tuli tyypillinen Kemijärveläinen äidintappaja. Tyly kohtelu, mistä Kemijärvi on maankuulu ja raaka pahoinpitely muuttivat Esan Täysin.
Hullu mies Kemijärveltä
10
3309
Vastaukset
- ihmeessä
lisää...
oot aika ihme yleistäjä!!!!- Pekkala
Kun saavuin Kemijärvelle, niin olin oksentaa, koska Kemijärvellä haisee ja tosi pahalle. Siellä olevat tehtaat pukkaavat mustaa usvaa ilmaan ja se löyhkä on kuvottavaa. Bensa oli minulla kuitenkin yli puoli tankkia, joten en ajatellut tankata, mutta paineet piti kuitenkin renkaista tarkistaa. Niinpä ajoin huoltamon pihaan ja parkkeerasin mittareiden viereen, jossa oli kyltti:" VAIN HUOLTAMON ASIAKKAILLE". No piti sitten asioida huoltamolla, jossa palvelu oli käsittämättömän tylyä, jotta voisin mitata paineet. No asioituani kyseisessä huoltamossa menin mittaamaan paineita, mutta yllätys yllätys, mittari ei toiminutkaan.
No pysähdyin sitten Kemijärven keskustaan etsimään apteekkia, mutta kukaan kemijärveläinen ei suostunut kertomaan missä apteekki sijaitsee, he vaan väänsivät vittumaisimpia näkemiäni tekohymyjä naamaansa ja kertoivat, etteivät mukamas tiedä apteekin sijaintia. Jouduinkin ajamaan katuja edes takaisin löytääkseni apteekin. Kaikki Kemijärveläiset tietenkin kiilasivat eteeni, vaikka olin tullut heitä ennen asioimaan. - Kemijärven Hulda
Pekkala kirjoitti:
Kun saavuin Kemijärvelle, niin olin oksentaa, koska Kemijärvellä haisee ja tosi pahalle. Siellä olevat tehtaat pukkaavat mustaa usvaa ilmaan ja se löyhkä on kuvottavaa. Bensa oli minulla kuitenkin yli puoli tankkia, joten en ajatellut tankata, mutta paineet piti kuitenkin renkaista tarkistaa. Niinpä ajoin huoltamon pihaan ja parkkeerasin mittareiden viereen, jossa oli kyltti:" VAIN HUOLTAMON ASIAKKAILLE". No piti sitten asioida huoltamolla, jossa palvelu oli käsittämättömän tylyä, jotta voisin mitata paineet. No asioituani kyseisessä huoltamossa menin mittaamaan paineita, mutta yllätys yllätys, mittari ei toiminutkaan.
No pysähdyin sitten Kemijärven keskustaan etsimään apteekkia, mutta kukaan kemijärveläinen ei suostunut kertomaan missä apteekki sijaitsee, he vaan väänsivät vittumaisimpia näkemiäni tekohymyjä naamaansa ja kertoivat, etteivät mukamas tiedä apteekin sijaintia. Jouduinkin ajamaan katuja edes takaisin löytääkseni apteekin. Kaikki Kemijärveläiset tietenkin kiilasivat eteeni, vaikka olin tullut heitä ennen asioimaan.Joo, muistan tapauksen kun joku kyseli apteekkia.Tais olla juuri Pekkala.Kysyjällä oli alibi kainalossa,ja valitteli iltalääkkeiden olevan lopussa.En viitsinyt neuvoa, koska tämä kyseinen henkilö oli jollakin tavalla outo, ja toivoin hänen poistuvan mahdollisimman pian kaupungistamme,Samoin huoltamon pitäjä toivoi, ja otti painemittarista paineet pois,ettei ko tyyppi olisi jäänyt pitemmäksi aikaa Kemijärvelle
- Kemijärven Hulda
Täytyy ihmetellä Pekkalan mielipiteitä
- Ihmettele
Kyseessä on mielisairas ihminen.
- Pekkala
Ihmettele kirjoitti:
Kyseessä on mielisairas ihminen.
Moni ei varmaan usko, että Kemijärvellä on tuollaista ja pitää minua hulluna!! Tähän voin vain sanoa, että käykää kysymässä kemijärveläisiltä apteekkia ja menkää käymään sikäläisellä huoltamolla ja tulkaa sitten tänne urputtamaan. Huoltamon pihassa todellakin on ilmanpainemittarin yläpuolella kissan kokoisin kirjaimin" VAIN HUOLTAMON ASIAKKAILLE". Silloin, kun minä kävin Kemijärvellä oli tuo mittari kaiken muun "hyvän"lisäksi vielä täysin rikki.
- SIMANAAMA
Pekkala kirjoitti:
Moni ei varmaan usko, että Kemijärvellä on tuollaista ja pitää minua hulluna!! Tähän voin vain sanoa, että käykää kysymässä kemijärveläisiltä apteekkia ja menkää käymään sikäläisellä huoltamolla ja tulkaa sitten tänne urputtamaan. Huoltamon pihassa todellakin on ilmanpainemittarin yläpuolella kissan kokoisin kirjaimin" VAIN HUOLTAMON ASIAKKAILLE". Silloin, kun minä kävin Kemijärvellä oli tuo mittari kaiken muun "hyvän"lisäksi vielä täysin rikki.
KATSO PEILLIIN MIKSI KOET NOITA ASIOITA.TAIDAT OLLA TOSIAAN JÄRJENJÄTTILÄINEN.
- Huuhka
Tainnut mennä pää sekaisin raamattua lukiessa. Vaihda välissä koraaniin ehkäpä se viisastuttaa vai taitaa olla myöhäistä.Kun on lusikalla annettu ei sitä voi älliä vaatia.
- huli
mikä sen kaupunginosan nimi on mitä sanotaan tsetseeniaksi?
- zezekärpänen
Sarajevo se on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862