onko enää mahdollista tilata tuota peliä netistä? kertokaa jotain pelikauppojen osoitteita...
kiitos :)
SPYRO THE DRAGON
7
629
Vastaukset
- Spyro-fani
Mulla on kaikki Spyrot 1,2 ja 3:nen playstation 1sellä spyro the dragon on tosi hyvä!
Sun täytyy ettiä netistä tai kirjoita googleen spyro the dragon, niissä jossain voi olla sellaisia jossa myydään: spyro the dragon mutta etti joka paikasta!- wiiiwi
olen etsinyt sitä jo aika monesta paikasta netistä, mutta ei tunnu löytyvän. :<
tai sitte en vain osaa etsiä kunnolla. - Spyro-fani
wiiiwi kirjoitti:
olen etsinyt sitä jo aika monesta paikasta netistä, mutta ei tunnu löytyvän. :<
tai sitte en vain osaa etsiä kunnolla.Tai sitten sitä ei myydä enää, koska se on jo aika vanha peli, olisikko saanut ostaa sen netistä???
- wiiiwi
Spyro-fani kirjoitti:
Tai sitten sitä ei myydä enää, koska se on jo aika vanha peli, olisikko saanut ostaa sen netistä???
olisin saanut.
- mie vaan..
spyroa kaipailit?? Käy:
www.huuto.net
Sielt saa ostettuu toisten vanhoja pelejä.itsekin etsiskelin kesällä, mutta ei niin vanhaa pelii enää oikein muual myyä.ostin sieltä ja sain aika halvallakii.- Spyro-fani
Mulla on se Spyro the dragon se on tosi hyvä siinä Spyro pystyy kierimään, kivan näkönen kun se kierii!
:) Siinä on pää vastuksena Cnasty cnork.Siinä spyron täytyy pelastaa vanhemmat lohikäärmeet, kun ne on patsaita, Mitä spyroja wiiwi sulla on???
- auttaja98
kirjota huutonetin hakuun että "spyro the dragon ps1" nii siel myytäis yks semmonen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574