onko enää mahdollista tilata tuota peliä netistä? kertokaa jotain pelikauppojen osoitteita...
kiitos :)
SPYRO THE DRAGON
7
477
Vastaukset
- Spyro-fani
Mulla on kaikki Spyrot 1,2 ja 3:nen playstation 1sellä spyro the dragon on tosi hyvä!
Sun täytyy ettiä netistä tai kirjoita googleen spyro the dragon, niissä jossain voi olla sellaisia jossa myydään: spyro the dragon mutta etti joka paikasta!- wiiiwi
olen etsinyt sitä jo aika monesta paikasta netistä, mutta ei tunnu löytyvän. :<
tai sitte en vain osaa etsiä kunnolla. - Spyro-fani
wiiiwi kirjoitti:
olen etsinyt sitä jo aika monesta paikasta netistä, mutta ei tunnu löytyvän. :<
tai sitte en vain osaa etsiä kunnolla.Tai sitten sitä ei myydä enää, koska se on jo aika vanha peli, olisikko saanut ostaa sen netistä???
- wiiiwi
Spyro-fani kirjoitti:
Tai sitten sitä ei myydä enää, koska se on jo aika vanha peli, olisikko saanut ostaa sen netistä???
olisin saanut.
- mie vaan..
spyroa kaipailit?? Käy:
www.huuto.net
Sielt saa ostettuu toisten vanhoja pelejä.itsekin etsiskelin kesällä, mutta ei niin vanhaa pelii enää oikein muual myyä.ostin sieltä ja sain aika halvallakii.- Spyro-fani
Mulla on se Spyro the dragon se on tosi hyvä siinä Spyro pystyy kierimään, kivan näkönen kun se kierii!
:) Siinä on pää vastuksena Cnasty cnork.Siinä spyron täytyy pelastaa vanhemmat lohikäärmeet, kun ne on patsaita, Mitä spyroja wiiwi sulla on???
- auttaja98
kirjota huutonetin hakuun että "spyro the dragon ps1" nii siel myytäis yks semmonen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100