Kyl Rocky hakkaisi Aminin kunnolla jos leffa tehtäisiin noista kahdesta vastakkain
Rocky voittaisi Aaminin
Syltty S. Tallo ne
3
1234
Vastaukset
- Iso-Arska
Katohan jätkää!! Millanen päivä oli tänään päiväkodilla? Vieläkö sälli duunaa sitä leegorakennelmaa valmiiks?
- tossuhutsu
Kyl Spiderman sentään voittais molemmat, se heittäis niitten päälle seittiä ja sitten se linkoais sen tuhannen nkilometrin päähän, aina ionosfäärin takarajalle asti...ja jos se ei ritä ni se kutsuu apuun Batmanin ja Supermanin. Ni sitten melkein jo Alikin olis heittopussina....
- mestari89
elä unta nää amin antaisi silmät kiinni turpaan rockylle,mutta koska ei tuu sellaista ottelua ikinä ja siitä on turha uneksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919