mikä olisi sopiva lahja pilkkimiehelle? näet kun isäni on kova pilkkiä.
kysymys?
8
1179
Vastaukset
- kova
Pilkkijä on se varmaankin harrastanut sitä jo niin paljon et sil on kaikkee, eli vaikeeta on ehdottaa, mut jos jotain, Taskumatti ja kunnollinen aiheeseen sopiva vielä.
- hyvä lahja.
Osta hänelle kondomeja etteivät tuollaiset pilkkijät pääse lisääntymään.
Tietysti jos sinulla on rahaa voit lähettää isäsi urologille joka tekee pienellä opetatiolla isästäsi hedelmättömän.
Tämä olisi lahja jota normaali ihmiset arvostaisivat.- suorastaan ihmettelen
Ai tarviitko sä kondomeja kun noin kirjotit. v*ttu aivo...
- kuorre
normaalit ihmiset. Jos ns. normaalista puhutaan, niin mietihän itseäsi oletko lähelläkään sitä jutuistasi päätellen.
- Kirotut otukset
kuorre kirjoitti:
normaalit ihmiset. Jos ns. normaalista puhutaan, niin mietihän itseäsi oletko lähelläkään sitä jutuistasi päätellen.
MUN ISKÄ ON PILKKIÄ AINAKIN JA PISTE
- jota luulet
isäksesi on pilkkijä niin hän ei ole isäsi, sillä pilkkijät on homoja ja ne viihtyy vaan poikaporukoissa. Sinun piti saada tietää tämä totuus, kun äidilläsi ei ollut kanttia kertoa miten asia on.
- aika paha..
Minä en ollut tämä kirjoittaja, rajansa kaikella vaikka joskus keljuttaakin..
- vvvvvvvvvvvvvvvvv
WWW.finnomad.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948469
- 926525
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636369Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345041Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593690- 453371
- 503315
- 492953
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856