Onko siis olemassa sellaista vuodesohvaa, jossa olisi yhtä hyvä nukkua kuin sängyssä? Minkälainen mekanismi hyvässä vuodesohvassa tulisi olla, entä millainen on huono? Kertokaa kokemuksianne!
mikä paras vuodesohva?
5
3087
Vastaukset
- Teijuska
TAIKA-kulmavuodesohva Vuodesohva, jossa reilut vuodevaatetilat. Kuvan Loft-kankaalla, useita eri värejä. Osa väreistä toimitusmyyntinä. Vuodekoko 186 x 137 cm. Sohvan leveys 233 cm, syvyys 150 UPEA!
- The Rat
Itse tykkään nukkua futonilla. Pitää vain olla kunnollinen, ei mikään markantalon viidenkympin muovisohva... :)
Mutta vähän kova monien makuun. Että jos pehmeämmästä tykkää niin sitten tuo taitaa olla poissuljettu vaihtoehto.
Yksi vaihtoehto olisi ostaa ihan mikä tahansa ja ilmapatja joka sopii päälle...- hankinnassa...
Peräänkuulutan vielä lisää hyviä vuodesohvia, makuualusta saisi olla aika paksu. Kulmasohva meille ei käy ja ilmapatjasta on huonoja kokemuksia. Eikö täällä ole ketään kuka omistaisi hyvän vuodesohvan vai onko muillakin vain huonoja kokemuksia???
- kova istua
hankinnassa... kirjoitti:
Peräänkuulutan vielä lisää hyviä vuodesohvia, makuualusta saisi olla aika paksu. Kulmasohva meille ei käy ja ilmapatjasta on huonoja kokemuksia. Eikö täällä ole ketään kuka omistaisi hyvän vuodesohvan vai onko muillakin vain huonoja kokemuksia???
mutta Alex ja Carolinassa jousitetut patjat ja ihanat istua!!
t. myyjä
- kaunis ja nukuttava
Sotkasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699