Onko siis olemassa sellaista vuodesohvaa, jossa olisi yhtä hyvä nukkua kuin sängyssä? Minkälainen mekanismi hyvässä vuodesohvassa tulisi olla, entä millainen on huono? Kertokaa kokemuksianne!
Vastaukset 6
- Teijuska
TAIKA-kulmavuodesohva Vuodesohva, jossa reilut vuodevaatetilat. Kuvan Loft-kankaalla, useita eri värejä. Osa väreistä toimitusmyyntinä. Vuodekoko 186 x 137 cm. Sohvan leveys 233 cm, syvyys 150 UPEA!
- Anonyymi
Ei missään nimessä. Myydään kestävänä materiaalina, mutta neljän vuoden jälkeen materiaali hajoa , vähäisessä käytössä…taika vuodesohva on hyvä, mutta materiaali ei vastaa luvattua laatua.
- The Rat
Itse tykkään nukkua futonilla. Pitää vain olla kunnollinen, ei mikään markantalon viidenkympin muovisohva... :)
Mutta vähän kova monien makuun. Että jos pehmeämmästä tykkää niin sitten tuo taitaa olla poissuljettu vaihtoehto.
Yksi vaihtoehto olisi ostaa ihan mikä tahansa ja ilmapatja joka sopii päälle...- hankinnassa...
Peräänkuulutan vielä lisää hyviä vuodesohvia, makuualusta saisi olla aika paksu. Kulmasohva meille ei käy ja ilmapatjasta on huonoja kokemuksia. Eikö täällä ole ketään kuka omistaisi hyvän vuodesohvan vai onko muillakin vain huonoja kokemuksia???
- kova istua
hankinnassa... kirjoitti:
Peräänkuulutan vielä lisää hyviä vuodesohvia, makuualusta saisi olla aika paksu. Kulmasohva meille ei käy ja ilmapatjasta on huonoja kokemuksia. Eikö täällä ole ketään kuka omistaisi hyvän vuodesohvan vai onko muillakin vain huonoja kokemuksia???
mutta Alex ja Carolinassa jousitetut patjat ja ihanat istua!!
t. myyjä
- kaunis ja nukuttava
Sotkasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398