hei. mulla on uros roborovski (kaveri on kuollut) ja aattelin ottaa syyrialaisen hamsun. nyt ois syrkistä pari kyssää:
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras?? Kertokaa perusteluita myös!
kiitos kaikille vastanneille!!
kysymyksiä
7
296
Vastaukset
- ............
Ei siitä haittaa ole. Naaras on mielestäni muuten parempi, sillä niiden virtsa haisee vähemmän kuin urosten
- o.o-
naaraat saattavt hiukan tuoksahtaa joka 4. päivä kun niillä on kiima. uroksilla ei ole kiimaa.
- ................
Naaras on agressiivisempi joten uros olis varmaan omasta mielestä parempi.
- ahaha
näin ei tosiaankaan ole! Naaras on touhukkaampi, ja uros rauhallisempi, mutta naaraat eivät ole mitään aggressiivisia!
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
- Ei tule mitään ongelmia. Laita vain, kunhan et liian lähekkäin, etteivät hamsterit pääse koskemaan toisiinsa.
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras??
- Uros, koska urokset ovat rauhallisempia ja helpompia kesyttää ja pitää kesynä kuin naaraat. Niitä on myös helpompi käsitellä juuri rauhallisuuden ansiosta. Naaraat ovat yleensä hyvin riehakkaita ja villejä, olivat ne kesyjä tai eivät. Mutta jos haluaa hamsterin, joka puuhaa koko ajan jotain, kannattaa ottaa mieluummin naaras.- moippeliwew
Itelläni on kyllä naarassyrkki joka on eka syrkkini. Mut silti suosittelen toooosi kovasti uroksen ottoa, kaikki tuntemani urokset on NIIN suloisia ja ihania mammankultia että. ;D
- Mä vaan.
No ei mielellään ihan viereen. Hamsuja saattaa stressata, kun on toinen touhuilija vieressä.
Miksi muuten puhut robon häkistä? Robolla pitäisi olla muoviduna tai lasiterraario o.o
On ihan sama kumpaa sukupuolta olevan syrkin ottaa ekaksi, minä otin uroksen. Urokset ovat rauhallisempia, naaraat vähän vilkkaampia ja kiima-aikana naaraat saattavat olla vähän äksyjä. Molemmat kuitenkin yhtä mukavia lemmikkejä.
Kaverini otti ekaksi syrkiksi naaraan, ja hyvin on pärjännyt sen kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381