Noniin, elikkä päätinpä itsekkin kertoa oman tarinani. Minun isovanhempani asuivat sellaisessa isossa punaisessa talossa, jossa joku oli tappanut itsentä kuulemma.Ja aikaisemmat talon asukkaat olivat kuuleet joitakin ääniä, askelia verannalta jne. En tiedä sitten pitääkö tuo paikkansa, mutta tykkäsin olla isovanhempieni luona enne murrosikää hyvin paljon. Ongelma oli vain nukkumaan menossa se, että kun olimme nukkumassa rappusista alkoi kuulua askelia. Mutta askelten tuottaja ei tullut koskaan ylös asti rappusia pitkin. Paitsi kerran, kun olimme jälleen kerran nukkumassa "se jokin" tuli tossaan ylös asti. "se jokin" alkoi raapia akvaariota ja lipluttaa jotain (luulen, että sormiaan) vedessä. Minä tottakai olin niin peloissani etten todellakaan uskaltanut avata silmiäni. Noh, kun tulin siihen murrosikään niin käyntini vähentyivät jonkin verran, mutta minua alkoi kiinostamaan muut asiat. Saatanan palvonta, spiritismi ja henkimailma yleensäkin. Tein monta kertaa huoneessani omia "rituaaleja" jonka takia huoneessani alkoi tapahtumaan outoja asioita. Kerrankin näin huoneessani valkoisen hyvin laihan kissan. Kissa ei tehnyt mitään pahaa minulle, katseli vain. Silti minua pelotti hyvin paljon. Kerran myöskin kuulin askelia huoneeni oven takaa, kun olin juuri tekemässä omia "rituaalejani" totta kai säikähdin ja lopetin sen homman siihen. Outojen asioiden tapahtuminen jatkui aina vain, ja olin jo hyvin sekaisin kaikesta siitä, joten menin puhumaan kouluterveyshoitajalle siitä. Hän passiti minut nuorisopoliklinikalle ja siellä autettiin minua asiassa. Sitten tuli aika jolloin minua kehotettiin kertomaan äidilleni asioista mitä olin tehnyt. Noh, äitini otti sen raskaasti, mutta osti jotain ainetta (mitä lie) ja suihkutti huoneeni sillä ja pisti huoneeni ikkunan auki pitkäksi aikaa ja luulen, että rukoili ainakin mielessään. Oudot tapahtumat alkoivat sitten loppumaan pikku hiljaa, mutta koskaan en tuntenut huoneessani ollessa siellä täyttä rauhaa.Muutimme sitten pari vuotta siitä eteen päin. Kaikki meni miten pitikin. Talo oli loistava jne. Kunnes olin myöhään koneella mesessä ja minulla oli cami päällä kunnes yht äkkiä huomasin camin kautta ikkunasta tuleen jonkun mustan "varjon" katsoin tietenkin ikkunaan mutta ei siellä ollut yhtikäs mitään. Sen jälkeen jatkoin kirjoittamista kunnes huomasin jälleen camin kautta katossa olevan jonkun valkoisen "läntin" joka hohti. Totta kai käänsin pääni kattoa kohti, mutta ei siellä mitään ollut (yllätys) Siitä taas vuosi eteen päin olin suihkussa ja kuulin vaimeasti jotain korkea äänistä laulua, aivan kuin jokin oopperalaulaja konsanaan.Minua se ei pelottanut lainkaan jostain kumman syystä. Mutta, kun lopetin itseni pesemisen ääni lakkasi heti. Noh, sen jälkeen ei sitten tapahtunut taaskaan hetkeen mitään kunnes eräänä päivänä oli aamu. Äitini oli lähtenyt juuri töihin, itse olin huoneessani kunnes yht äkkiä kuulin jotain itkua. Luulin sitä aluksi siskokseni ja menin hänen luokseen katsomaan mikä oli hätänä. Yllätyksekseni huomasin siskoni olleen nukkumassa..Olen nytten 19-vuotias ja noiden tapahtumien jälkeen olen saanut elää jotenkin rauhallista elämää, ilan mitään outoja tapahtumia. Tosin toisinaan tulee tunne, että aivan kuin en olisi yksin ja että jokin tarkkaisia minua. Tiedä sitten kuvittelenko vain, vai tarkkaileeko jokin oikeasti minua
Tarinani
9
1415
Vastaukset
- lehmä
Joo!
Mäkin kuulin kerran sellasen jutun, että lehmät lensi oikeesti! Tää vaan sattu Venäjällä!- ^^jensku^^
Niin, lehmät eivät tietääkseni lennä. Ja toivoisin asiallisia vastauksia. Tosin mitä nyt luin noista muista kirjoituksista, että kyllä täällä on niitäkin pyörimässä jotka eivät usko lainkaan yliluonnoliseen vaan ovat heittämässä jotain ihme kommenttia muille.
- Omppuli
^^jensku^^ kirjoitti:
Niin, lehmät eivät tietääkseni lennä. Ja toivoisin asiallisia vastauksia. Tosin mitä nyt luin noista muista kirjoituksista, että kyllä täällä on niitäkin pyörimässä jotka eivät usko lainkaan yliluonnoliseen vaan ovat heittämässä jotain ihme kommenttia muille.
Itsellänikin on usein sellainen tunne etten ole yksin....(yleensä iltaisin kun on jo aika pimeää)..Uskon kummituksiin aikalailla joten...ei olisi ihme jos nuo tapahtumat liittyisivät yliluonnollisiin asioihin...
- on se
Sinulla on skitsofrenia. Saatananpalvonta tekee helposti sen, että pää menee sekaisin. Otan osaa ja toivon, että jatkat terapiaa.
- effe
mitä oot saatananpalvoja
- ^^jensku^^
En ole saatananpalvoja. Pidin vain omia "rituaalejani" jotka eivät tod.näk. olleet edes mennyt ikinä oikeaoppisesti. Ja kirjoitin myöskin, että olin KIINOSTUNUT saatanapalvonnasta vaikken tiennyt juurikaan mitään koko aiheesta. Paitsi sen, että otetaan yhteyttä henkiin ja ollaan salaperäisiä jne. myöhemmin, kun ikää tuli enemmän kiinostukseni lopahti kun sain tietää aiheesta enemmän.
- apukeino..
Monella on tullut henkien manaamisesta "näitä juttuja". Jos ne vaivaavat yleensä tuleminen uskoon on lopettanut nämä.
- minä vaan
apukeino.. kirjoitti:
Monella on tullut henkien manaamisesta "näitä juttuja". Jos ne vaivaavat yleensä tuleminen uskoon on lopettanut nämä.
Näin on.
Uskoontulo lopettaa yleensä nämä, koska pelkoja aiheuttava henget ovat alamaisia niiden luojalle, Jumalalle.
Jennille sen verran, että olet nuoruudessasi osoittanut hengille kiinnostusta tulla elämääsi mukaan olemalla kiinnostunut saatananpalvontahommista. Ei ole väliä, meneekö rituaalit oikein, saatana kyllä näkee kuka on hänestä kiinnostunut ja lähettää henkensä asialle.
Yleensä homma menee vaan niin, että kun kerran on kiinnostusta osoittanut noinkin paljon kun sinä, niin siinä ei enää paikkakunnan vaihdot, eikä maankaan vaihdot auta. Henget tulevat perässä.
Ainoa toimiva keino päästä eroon näistä on kääntyä Jumalan puoleen. Siellä on myös henkimaailma. Tiestitkö, että myös Jumalan Hengen vaikutuksesta tapahtuu paljon yliluonnollista. Kyseessä ovat tosin hyvät asiat, jotka eivät aiheuta pelkoa, vaan kiitosta. Esim. paranemiset, alkoholista, huumeista ja tupakasta vieroittumiset ihmeen avulla yms.
- Anonyymi
Isä meidän rukous pelastaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820