Katsokaa

Jorma S.

Kuinka se, katoava liina temppu oikein tehdään ?
Se yksi mainosmies tekee sitä samaa temppua koirankakkapussilla,vaikka ei tajua taikuudesta mitään.

6

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikinä nähnyt kenelläkään noin huonoa apuvälinettä. Hirveän näköinen pallo kun sama apuväline löytyisi luonnollisen näköisenä sekä esittäjän ihon väriin sopivana. En jaksa käsittä kehtaa vielä tv:ssä näytellä tuollasta...

En linkitä suoraan videoon mutta löydät tuon välineen opetusvideon youtubesta. Hakusanalla thumb tip Sieltä vaikka thumb tip explanation. Tuossa pätkässä apuväline sattuu jo esiintyjälle paljon paremmin.

• .....::..

Sinä, BelieveItOrNot voisit lopettaa tuon temppujen paljastelun. Ok?
      Pyritkö suomalaiseksi Masked Magicianiksi?

• ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...

• :::::::::::::::::
        BelieveItOrNot kirjoitti:

ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...

Totta ei ole se että temput eivät leviäisi vaikka vain 1 ihmiseltä tuhannelle...Vaan se että tällä surkealla foorumilla ei käy kuin about 5 ihmistä jotka selaavat tätä päivittäin..
        Surullista :(

• magician000
        BelieveItOrNot kirjoitti:

ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...

Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
        -Kupit ja pallot tempun salaisuus
        -Penn ja Tellerin paljastuksia
        -Masked magicianin uusi jakso
        -When magic tricks go wrong

• magician000 kirjoitti:

Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
        -Kupit ja pallot tempun salaisuus
        -Penn ja Tellerin paljastuksia
        -Masked magicianin uusi jakso
        -When magic tricks go wrong

Kupit ja pallot tempun salaisuus penn ja tellerin paljastuksia. Noita paljastuksia levittää 2 taikuria. Tiedät varmasti penn ja tellerin. Linkitin vain tänne saman minkä kaksi taikuria on tv:ssä näyttänyt. Masked magician teki vaan pelkkää hyvää ja when magic tricks go wrong näytti vain mitä käy kun temput menee pieleen. Ei paljastanut mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      14
      927
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      51
      872
    Aihe