Kuinka se, katoava liina temppu oikein tehdään ?
Se yksi mainosmies tekee sitä samaa temppua koirankakkapussilla,vaikka ei tajua taikuudesta mitään.
Katsokaa
6
1234
Vastaukset
ikinä nähnyt kenelläkään noin huonoa apuvälinettä. Hirveän näköinen pallo kun sama apuväline löytyisi luonnollisen näköisenä sekä esittäjän ihon väriin sopivana. En jaksa käsittä kehtaa vielä tv:ssä näytellä tuollasta...
En linkitä suoraan videoon mutta löydät tuon välineen opetusvideon youtubesta. Hakusanalla thumb tip Sieltä vaikka thumb tip explanation. Tuossa pätkässä apuväline sattuu jo esiintyjälle paljon paremmin.- .....::..
Sinä, BelieveItOrNot voisit lopettaa tuon temppujen paljastelun. Ok?
Pyritkö suomalaiseksi Masked Magicianiksi?ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
- :::::::::::::::::
BelieveItOrNot kirjoitti:
ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
Totta ei ole se että temput eivät leviäisi vaikka vain 1 ihmiseltä tuhannelle...Vaan se että tällä surkealla foorumilla ei käy kuin about 5 ihmistä jotka selaavat tätä päivittäin..
Surullista :( - magician000
BelieveItOrNot kirjoitti:
ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
-Kupit ja pallot tempun salaisuus
-Penn ja Tellerin paljastuksia
-Masked magicianin uusi jakso
-When magic tricks go wrong magician000 kirjoitti:
Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
-Kupit ja pallot tempun salaisuus
-Penn ja Tellerin paljastuksia
-Masked magicianin uusi jakso
-When magic tricks go wrongKupit ja pallot tempun salaisuus penn ja tellerin paljastuksia. Noita paljastuksia levittää 2 taikuria. Tiedät varmasti penn ja tellerin. Linkitin vain tänne saman minkä kaksi taikuria on tv:ssä näyttänyt. Masked magician teki vaan pelkkää hyvää ja when magic tricks go wrong näytti vain mitä käy kun temput menee pieleen. Ei paljastanut mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872