Kuinka se, katoava liina temppu oikein tehdään ?
Se yksi mainosmies tekee sitä samaa temppua koirankakkapussilla,vaikka ei tajua taikuudesta mitään.
Katsokaa
6
1254
Vastaukset
ikinä nähnyt kenelläkään noin huonoa apuvälinettä. Hirveän näköinen pallo kun sama apuväline löytyisi luonnollisen näköisenä sekä esittäjän ihon väriin sopivana. En jaksa käsittä kehtaa vielä tv:ssä näytellä tuollasta...
En linkitä suoraan videoon mutta löydät tuon välineen opetusvideon youtubesta. Hakusanalla thumb tip Sieltä vaikka thumb tip explanation. Tuossa pätkässä apuväline sattuu jo esiintyjälle paljon paremmin.- .....::..
Sinä, BelieveItOrNot voisit lopettaa tuon temppujen paljastelun. Ok?
Pyritkö suomalaiseksi Masked Magicianiksi?ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
- :::::::::::::::::
BelieveItOrNot kirjoitti:
ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
Totta ei ole se että temput eivät leviäisi vaikka vain 1 ihmiseltä tuhannelle...Vaan se että tällä surkealla foorumilla ei käy kuin about 5 ihmistä jotka selaavat tätä päivittäin..
Surullista :( - magician000
BelieveItOrNot kirjoitti:
ei haittaa ketään. Täällä palstalla kun käy muutama sataihminen niin ne paljastukset eivät lähde leviämään minnekkään niin pienen ihmisryhmän mukana. Masked magician sai ihmiset kiinnostumaan taikuudesta uudestaan ja mietippäs monta temppua muistat vielä siitä ohjelmasta. Itse muistan varmaan yhden...
Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
-Kupit ja pallot tempun salaisuus
-Penn ja Tellerin paljastuksia
-Masked magicianin uusi jakso
-When magic tricks go wrong magician000 kirjoitti:
Sinun viimeiset 4 aihettasi ovat:
-Kupit ja pallot tempun salaisuus
-Penn ja Tellerin paljastuksia
-Masked magicianin uusi jakso
-When magic tricks go wrongKupit ja pallot tempun salaisuus penn ja tellerin paljastuksia. Noita paljastuksia levittää 2 taikuria. Tiedät varmasti penn ja tellerin. Linkitin vain tänne saman minkä kaksi taikuria on tv:ssä näyttänyt. Masked magician teki vaan pelkkää hyvää ja when magic tricks go wrong näytti vain mitä käy kun temput menee pieleen. Ei paljastanut mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823