Siinä se oli, sijainen Karoliina . Upea, vaalea nainen seisoi meidän kundien edessä. se oli tullut meille opettamaan englantia. Kullini heräsi eloon, kun katselin sen naisen kurvikkaita muotoja. Suuret, upeat rinnat. Täyteläiset huulet, jotka oli punattu upean näköisiksi. Saatoin jo kuvitella kullini sen huulien välissä.
Musta, tiukka, polvimittainen hame koristi upeasti niitä pyöreitä pakaroita. Sen lantio keinui niin kiihottavasti, kun se käveli edestakaisin siinä edessämme.
Englannin opiskelu alkoi maistua. Halusin tehdä vaikutuksen tähän himottavaan pakkaukseen. Ja haluni päästä panemaan tätä muutaman vuoden vanhempaa naista oli valtava. Illat runkkasin ja haaveilin, että saisin työntää kullini sen herkulliseen perseeseen.
Kunnes tilaisuuteni tuli. meillä oli ollut englannin kokeiden palautus ja mun oli haettava koe sijaisen työhuoneesta, koska olin ollut pois kyseisen tunnin.
Koputin huoneen ovelle, avasin oven varovasti ja astuin huoneeseen. Siellä se herkullinen nainen istui työpöytänsä ääressä . Nosti katseensa papereista.
- Hei, Janne, tulit koetta hakemaan? se sanoi ja katsoi hymyillen. Valkoiset hampaat loistivat niiden punaisten huulien keskeltä.
- Joo, mä sanoin ja rykäisin.
Karoliina nousi tuoliltaan. Sillä oli päällään valkoinen neule, jossa oli suuri kaula-aukko. Tiukkana neule hyväili sen upeita muotoja. Rinnat pullistelivat avonaisesta kaula-aukosta. Kiihotuin jo kun näin niiden uhkeiden rintojen välissä olevan vaon. Jalassaan sillä oli jokin röyhelöinen hame, joka ylettyi juuri ja juuri polven alapuolelle.
- Tuu katsoon vaan, Karoliina sanoi, seisten työpöytänsä ääressä ja laittoi kokeeni pöydälle.
Se oli etukenossa, nojaten käsillään pöytään, Selitti mulle jotain siitä kokeesta, mutta mun silmät olivat
Nauliintuneina niihin rintoihin, jotka näkyivät niin selvästi kun se oli siinä kumartuneena. Sillä oli valkoiset, pitsiset liivit. Mulla alkoi ottaa eteen. Karoliina nosti katseensa muhun ja huomasi tuijottamiseni.
- Sua ei koe taidakaan kiinnostaa… se kuiskasi. Se otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen toiselle rinnalle.
- Kokeile vaan… Karoliina sanoi kuiskaten.
Yllättävästä tempauksesta haukoin henkeäni ja otin kiinni isosta rinnasta. Se ei edes mahtunut mun käteen. Kiimaisena pyöritin kättäni koko rinnan alueella.
- Miltä tuntuu? se kuiskasi . kun seisoimme siinä aivan vastakkain.
Mä olin niin kiihottunut, että sain suustani vain sanan - Tuntuu.
Karoliinalla oli neuleessa edessä nappeja. Se alkoi availla niitä, hitaasti, pitkillä punaisilla kynsillään se availi vaalean neuleensa nappeja. Katsoin sitä touhua aivan hypnotisoituneena. Edessäni oli pian valkoisten pitsisten liivien verhoamat muhkeat rinnat. Karoliina tuli aivan lähelleni. Tunsin seuraavaksi ne sormet housujen pullottavalla etumuksella. Se hieraisi seisovaa kulliani.
- Mä tiesin, että sulla on iso kulli, Karoliina sanoi ja pusersi kullini vartta.
- Miten niin… mä kuiskasin.
- Sen vaan nainen tietää… Karoliina vastasi.
Rohkaistuin ja laitoin molemmat käteni niille rinnoilleni. Hieroin pyörivin liikkein rintoja ja saatoin ohuiden liivien läpi tuntea kovettuneet nännit.
- Oih, noin juuri, Karoliina voihki.
Panohalut oli huipussaan ja antauduin niille täysin. Otin sen naisen syleilyyn. Painoin suuni sille kiimaiselle suulle. Se oli heti valmis leikkiin. Kiihottavasti kieli tuli leikkimään kielelläni. Painoin sen naisen vasten työpöytäänsä ja levitin jalallani sen jalat levälleen. Sen perse alkoi hinkata jalkaani vasten.
- Mä lähden huomenna pois… Karoliina aloitti.
- Tänään oli viimenen tunti teidän kanssa. Ens viikolla mä olen jo Ranskassa opettajana, se sanoi ja sen kädet olivat pakaroillani ja painoivat mua lujemmin itseään vasten.
- Anna tulla vaan Janne, anna se iso kullis mulle… Karoliina huokaisi., ja katsoi mua tuhmalla katseellaan.
- Mielelläni, mä sanoin. Seisten siinä pöytäänsä nojaavan Karoliinan edessä, vetäsin housuni auki.
Iso kullini oikein pongahti esille. Se nyki kiihottuneessa tilassaan vimmatusti. Karoliina tuijotti sitä silmät kiiluen. Se ojensi kauniin kätensä kullin varrelle. Silmäni lumpsahtivat kiinni, kun tunsin sen vetävät esinahkaa taaksepäin.
- Se on iso ja paksu… oikee panokulli… Karoliina huokasi ja runkkasi kulliani pari kertaa.
- Mä haluun sun rinnat… sain vihdoin sanottua.
Karoliina katsoi mua. Kiima sen silmissä oli kiihottavaa katseltavaa. Se laski liiviensä olkaimet ja eteeni ryöpsähtivät täydelliset kiinteät rinnat. Ne oli suuret, pyöreät. Laajat punaiset nännipihat oikein imi katseita ja niiden keskellä tanakasti törrötti kaksi terhakkaa nänniä. Otin ne muhkeudet käsiini. Ne oli kuumat ja pehmeät. Kullini nyki kiimaisena meidän välissä. Olin aivan ylilatingissa.
- Voit sä imaistakin, se nainen sanoi kiihottavasti ja oikein työnsi rintoja suulleni.
Antauduin niille rinnoille. Suussani tuntui pehmeä rinta ja nänni, joka kovettui entisestään kun aloin imeä sitä. Pyöritin kieleltäni nännien ympärillä. karoliina nosti hamettansa. Mustat sukkien verhoamat reidet olivat siinä edessäni levällään. Näin miten se työnsi sormet housuihinsa. Kuului litinää, kun se alkoi hieroa itseään samalla kun mä käsittelin syvällä hartaudella sen rintoja.
- Oih, noin juuri… ime vaan.. siitä ne tykkää… noin… voihki Karoliina ja imin nännejä minkä jaksoin ja litinä sen kuin vain kiihtyi naisen jalkovälissä kun sen kiivaammin hieroi itseään.
Toisella kädellään se tarttui kullini varteen.
- Mikä kovuus… anna mä katson… Karoliina sanoi.
Mä seisoin sen sijaisopettajani edessä. Kulli sojotti kiimoissaan jo tanakasti ylöspäin. Kovempana se ei ollut koskaan seisonut. Karoliina hyväili kullin vartta.
- Laske ne housut alas, mä haluan nähdä koko komeuden… se kähisi kiimaisena.
Tein työtä käskettyä. Samassa Karoliina oli jo polvillaan edessäni. Tarratui kiinni kulliini,vetäisi esinahan taaksepäin ja otti kiiltävän kullinpään huulilleen. Se suuteli ja nuoli kullinpäätä, lutkutti sitä huulien välissään.
- Mä säästän tän itelleni… Karoliina sanoi, katse muhun ylöspäin luotuna.
- tule… se kuiskasi ja veti mut alas.
Estottomasti se nainen meni matolle selälleen…. levitti jalkansa edessäni levälleen . se oli niin pantavan näköinen. Musta hame laskeutui kiihottavasti sen lanteille, paljastaen sukkien verhoamat täyteläiset reidet. Katselin kiimaisena mustien pikkuhousujen verhoamaa jalkoväliä ja laskeuduin sinne jalkojen väliin.
- Noin… isokullinen Janne… tule ja pane mua, Karoliina kuiski ja keinutti persettään allani ja siirsi mustat pikkuhousut pois pillun edestä. Olin polvillani siinä jalkojen välissä, kullini sojottaen suoraan eteenpäin. Kiitin, että olin niin ahkerasti runkannut viime aikoina. Ehkä en heti laukeaisi.
Otin kullini varresta kiinni ja samalla runkkasin Karoliinan jalkoväliä. Työnsi sormeni sen litisevän märkään vittuun. Se oli aivan valmista tavaraa. Kiimaisena se pyöritti lantiotansa, kun työntelin sormea edestakaisin. Otin sormen pois ja etsin vähän ylempää klitoriksen. Märällä sormella hyväilin hellästi kovaa klitorista ja se sai Karoliinan ulisemaan nautinnosta. Rinnat heiluivat kiihottavasti Karoliinan liikkeiden rytmissä. halusin ne jo taas suuhuni.
- Ihanan taitavat sormet.. Karoliina voihki
- Kulli haluaa sun märkään pilluun, korisin himoissani.
- Tule.. tule… karoliina voihki ja levitti jalat oikein levälleen.
Laskeuduin sen syliin, alkaen hitaasti työnnellä kulliani sen litisevään vittuun.
- Ihana nuori orhini… nainen kuiski ja puheillaan himoni nousemaan.
Kullini oli kuin tehty sitä vittua varten. Hitaasti aloin työnnellä sitä siellä litinässä, rauhallisin vedoin edestakaisin. Edessäni heiluivat ne isonänniset rinnat. Otin ne vuorotellen suuhuni. Antauduin täysin naimisen iloon. Panin ja imin. Panin ja imin. Ja Karoliina otti vastaan. Käsillään se työnteli pakaroistani tahtia nainnille.
- Noin.. ihana kulli… ooohhh…se voihki ja puhui kiihottavia, saaden mut panemaan entistä lujempaaa.
- Hiero klittaa, se välillä ohjasi mua. Ilomielin etsin sen isoksi paisuneen klitoriksen, kun näin miten se sai kiiman naisessa nousemaan. Ja imin rintoja. Se hetki ei tulis toistumaan ja päätin ottaa siitä kaiken ilon irti. Mä nain, nain ja nain… Karoliina alkoi voihkia lujempaa ja vastailla lujempaa panemiseeni.
- Oih, oih, iso kulli… mä alan tulla… se ulisi. Lantio työntyi lujemmin mua vasten ja yht äkkiä sen nainen oli orkun valloissa allani. kietoi jalkansa ympärilleni ja keinutti lantioo vimmatusti. Mä keskityin täysillä kuumiin rintoihin, imin ja käsittelin kovia nännejä parhaani mukaan.
- Nyt tulee… vinkui se nainen allani ja tunsin kullissani ne pillun sykäykset, kun se laukesi.
Se sai mut kiihottumaan ja panin kuin kani ja annoin kullini ruiskia sinne kuumaan vittuun kaikki spermani.
Se oli ensimmäinen panoni, kun sain naisenkin laukeamaan. ja se oli 19-vuotiaalle kundille kuin taivas.
Karoliina
Janne69
2
7309
Vastaukset
- Angelina--
Törkee syksyinen pimee,sateinen ilma, ja tulen tänne lukaseen "jotain".
Mä en henk.koht. ole opettajistani pitänyt edes fantsuissa, mutta tässä oli jotain.
Vaikka kaikki olikin suoraan sanottu, myös jätkän ujous, ja fiilikset tilanteesta tuli hyvin esiin.
Tänks, pikkasen valosampi aamu töissä odottaa. - äijäppä
toimii toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882