En oikein tiennyt mihin osastoon oisin sijoittanut kysymyksen mutta ehkä täältä löytyy tietoisia.
Ideana siis olisi koittaa värjätä vanha nahkasohva vaalean ruskeasta mustaksi tai edes tummemmaksi...
Niin lieneekö kellään tietoa että onnistuuko tuo ylipäätään ja millä?
Osa sohvasta ei ole irroitettavaa päällistä eli pitäisi ehkä olla jotain ainetta minkä voi levittää suoraan pintaan tms...
Nahan värjäys...
7
20444
Vastaukset
- ...
Nahan värjäys on rankkaa hommaa, olen käynyt tehtaassa katsomassa. Ei ole olemassa mitään ainetta, jolla se kotona onnistuisi. Tai voithan tietysti plankata sen, mutta tuskin siinä kukaan istuu enää sen jälkeen.
- wannabe Punk
..Niin spraymaalilla! Älä tosin odota laatua & kestävyyttä kuten ostetussa sellaisessa.
- samantien
Ei onnistu mitenkään. Nahkaa voi periaatteessa värjätä, mutta ei kotikonstein mitään isoa palaa saa värjättyä tasaiseksi. Hankalaa ja ei kannata. Osta suosiolla uusi sohva.
- yksi vaihtoehto
Nahkamaalilla voi kokeilla maalata, mutta ei tule välttämättä hyvä lopputulos.
Kannattaisi varmaan päällystää se sohva kokonaan uusiksi, joko uusilla nahkoilla tai uusilla kankailla. Lisäksi uudet tyynyt toisivat uutta ilmettä, huovat, jne. Nämä olisivat helpompia ratkaisuja kuin sohvan maaalaaminen. - Jarkka1
Narviväriä voisit kokeilla, se on juurikin nahan
värjäykseen tarkoitettu.
Itse käytän sitä tosin värjäämättömään nahkaan.- noanaa
sanoa, onnistuuko hirvennahasta tehtyyn nahkatakkiin tuo värjäys narviväreillä? Löytyi mummon peruja kiva takki, mutta olisi kiva saada vähän tummemmaksi. Ei ole mielestäni värjätty, mutta käsitelläänkö noita sitten jollain, joka voisi värjäystä haitata. Ja miten on sitten veden laita, jos värjäys onnistuu? Jos takin kanssa sateessa joutuu kulkemaan miten käy värien?
- SMARTSERVICE OY
Hei!
lähettäisitkö kuvia sohvasta, puh.nro ja katsoisitko kotisivuamme www.smartservice.fi
Jos pystymme auttamaan niin lähetämme tarjouksen!
Terveisin,
Smartservice Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564