Abdigadir Osman Hussein

minä minä

kuka muistaa kyseisen miehen?

http://www.kansallissosialismi.com/somali.php

murhasi tamperelaisen 15-vuotiaan Tuuli Maria Ikosen.
~~
raiskasi puukolla uhaten 13-vuotiaan tamperelaistytön
~~

en ihmettele pätkääkään miksi suomalaisilla on ennakkoluuloja ja rasismia tummiin. aivan sairasta. "kun ei voitu karkottaa maasta kun oli kaunis suomalainen vaimo ja kaksi tytärtä!" onko se joku syy? totta kait on kurjaa kun lapset menettää isän, mutta elämä on, Tuulin vanhemmat menetti tyttärensä. Tuuli olisi nytten 26, luultavasti perhekkin olisi, siltä tytöltä jäi niin paljon kokematta, ei päässyt kouluihin mihin olisi tahtonut, ei päässyt ammattiin mihin olisi halunnut. ja murhaajan lapset ja vaimo olisi menettänyt ainoastaan miehen,isän, kun se olisi karkotettu maasta! niin vähän verrattuna siihen mitä Tuulin vanhemmat menetti ja Tuuli itse. jossain päin suomea on 26 vuotiaan tuulin hauta missä hänen ei kuuluisi vielä olla.jonkun hullun psyko miehen takia vain ja ainoastaan! niin paljon se tyttö menetti ja sen vanhemmat.
~~
raiskasi 13-vuotiaan tytön, mitä vielä, oliko halu niin kova että piti kaota lapsii? piti vielä uhata puukolla? en osaa kuvitella kuinka monta vuotta tuokin tyttö on käynnyt psykologilla ja terapeuteilla, niskat nurin tuollaisilta miehiltä! minun ikäisenä on joutunut tuonkin kokemaan, ei jumalauta sentään!

10

4139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on yhä linnassa

Hussein istuu edelleen elinkautista Tuuli Ikosen murhasta. Viime keväänä OHO:ssa oli Tuulin isän Kari Ikosen haastattelu ja siinä sanottiin, että Hussein on Vaasan vankilassa.

• minä minä

sen kuuluukin olla eikä tappamassa lisään!

• diego
        minä minä kirjoitti:

sen kuuluukin olla eikä tappamassa lisään!

Abdigadir on kyllä sellainen rotta että huh huh! Oulun vankilassa sai asua uudella puolella ja kävi muurin ulkopuolella vielä tekemässä piha töitä! Lisäksi et on raiskari on vielä paha vasikkakin!!! Kova pää sillä kuitenki on ku ei tippunu vaikka paistin pannulla lyötiin takaraivoon.

• minä minä
        diego kirjoitti:

Abdigadir on kyllä sellainen rotta että huh huh! Oulun vankilassa sai asua uudella puolella ja kävi muurin ulkopuolella vielä tekemässä piha töitä! Lisäksi et on raiskari on vielä paha vasikkakin!!! Kova pää sillä kuitenki on ku ei tippunu vaikka paistin pannulla lyötiin takaraivoon.

sairas, painuis niin kauas missä pippuri kasvaa! itse häpeisin silmät päästä jos isäni tollaseen alentuisi ensinnäkin haukkuisin sen maanrakoon ja häpeäisin toden teolla!

• Pekkala

Hänen somalialaista syntyperäänsä yritettiin salailla viimeiseen asti.

• minä minä

ettei mikään nostaisi rasismia somaleita kohtaan. on niitä hyviäkin somaleita mutta tuo juttu nosti karvat pystyyn

• Pertti Ström?
        minä minä kirjoitti:

ettei mikään nostaisi rasismia somaleita kohtaan. on niitä hyviäkin somaleita mutta tuo juttu nosti karvat pystyyn

...niinpä niin...

• markus
    • fatima--

pakko sanoo että iskällä on vaa 1 tytär minä ja nykyään 2 poikaa. Ei todellakaan kaivata koko ihmistä. kauhea juttu :/

• Anti rasisti

Saisi mennä käväisemään suosikkieukkonsa THorsin luona.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      225
      17134
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12184
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5970
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4852
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4756
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3947
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3575
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 258
      1405
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe