Abdigadir Osman Hussein

minä minä

kuka muistaa kyseisen miehen?

http://www.kansallissosialismi.com/somali.php

murhasi tamperelaisen 15-vuotiaan Tuuli Maria Ikosen.
~~
raiskasi puukolla uhaten 13-vuotiaan tamperelaistytön
~~

en ihmettele pätkääkään miksi suomalaisilla on ennakkoluuloja ja rasismia tummiin. aivan sairasta. "kun ei voitu karkottaa maasta kun oli kaunis suomalainen vaimo ja kaksi tytärtä!" onko se joku syy? totta kait on kurjaa kun lapset menettää isän, mutta elämä on, Tuulin vanhemmat menetti tyttärensä. Tuuli olisi nytten 26, luultavasti perhekkin olisi, siltä tytöltä jäi niin paljon kokematta, ei päässyt kouluihin mihin olisi tahtonut, ei päässyt ammattiin mihin olisi halunnut. ja murhaajan lapset ja vaimo olisi menettänyt ainoastaan miehen,isän, kun se olisi karkotettu maasta! niin vähän verrattuna siihen mitä Tuulin vanhemmat menetti ja Tuuli itse. jossain päin suomea on 26 vuotiaan tuulin hauta missä hänen ei kuuluisi vielä olla.jonkun hullun psyko miehen takia vain ja ainoastaan! niin paljon se tyttö menetti ja sen vanhemmat.
~~
raiskasi 13-vuotiaan tytön, mitä vielä, oliko halu niin kova että piti kaota lapsii? piti vielä uhata puukolla? en osaa kuvitella kuinka monta vuotta tuokin tyttö on käynnyt psykologilla ja terapeuteilla, niskat nurin tuollaisilta miehiltä! minun ikäisenä on joutunut tuonkin kokemaan, ei jumalauta sentään!

10

3837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on yhä linnassa

      Hussein istuu edelleen elinkautista Tuuli Ikosen murhasta. Viime keväänä OHO:ssa oli Tuulin isän Kari Ikosen haastattelu ja siinä sanottiin, että Hussein on Vaasan vankilassa.

      • minä minä

        sen kuuluukin olla eikä tappamassa lisään!


      • diego
        minä minä kirjoitti:

        sen kuuluukin olla eikä tappamassa lisään!

        Abdigadir on kyllä sellainen rotta että huh huh! Oulun vankilassa sai asua uudella puolella ja kävi muurin ulkopuolella vielä tekemässä piha töitä! Lisäksi et on raiskari on vielä paha vasikkakin!!! Kova pää sillä kuitenki on ku ei tippunu vaikka paistin pannulla lyötiin takaraivoon.


      • minä minä
        diego kirjoitti:

        Abdigadir on kyllä sellainen rotta että huh huh! Oulun vankilassa sai asua uudella puolella ja kävi muurin ulkopuolella vielä tekemässä piha töitä! Lisäksi et on raiskari on vielä paha vasikkakin!!! Kova pää sillä kuitenki on ku ei tippunu vaikka paistin pannulla lyötiin takaraivoon.

        sairas, painuis niin kauas missä pippuri kasvaa! itse häpeisin silmät päästä jos isäni tollaseen alentuisi ensinnäkin haukkuisin sen maanrakoon ja häpeäisin toden teolla!


    • Pekkala

      Hänen somalialaista syntyperäänsä yritettiin salailla viimeiseen asti.

      • minä minä

        ettei mikään nostaisi rasismia somaleita kohtaan. on niitä hyviäkin somaleita mutta tuo juttu nosti karvat pystyyn


      • Pertti Ström?
        minä minä kirjoitti:

        ettei mikään nostaisi rasismia somaleita kohtaan. on niitä hyviäkin somaleita mutta tuo juttu nosti karvat pystyyn

        ...niinpä niin...


    • markus
    • fatima--

      pakko sanoo että iskällä on vaa 1 tytär minä ja nykyään 2 poikaa. Ei todellakaan kaivata koko ihmistä. kauhea juttu :/

    • Anti rasisti

      Saisi mennä käväisemään suosikkieukkonsa THorsin luona.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe