Kotiäidille työtä kotona?

Pannis

Lapset ovat nyt hoidossa klo 9-15.30 ja etsisin työtä mitä voisi tehdä kotoa käsin.
Minulla on sairaanhoitajan koulutus ja työkokemusta yli 10 vuotta, lisäksi olen työskennellyt myyntitehtävissä. Onko kenelläkään tietoa/kokemusta kotoa tehtävästä työstä? Mitkään esittelyt tai kotikutsut ei minua kiinnosta?
[email protected]

19

33468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotona??

      Nyt kun "pääsisit" sieltä pois kun lapsetkin on hoidossa. Minä menin telemyyntiin 9-15, mukava toimisto suht helppo työ ym ja saa jättää työt sinne kun lähtee lapsia kotiin hakemaan. Sopii erinomaisesti minulle. Ja aamulla on pitkästä aikaa, kotonaolo vuosien jälkeen, kiva lähteä aamulla duuniin kuin "muutkin".

      • jos lapsesi ovat

        päiväkodissa!?


      • Tahkon kampi
        jos lapsesi ovat kirjoitti:

        päiväkodissa!?

        Kas kun löytyi taas joku mistään ymmärtämätön mies kommentoimaan kotiäitiyttä...

        Kukaan joka ei ymmärrä miten tärkeitä lapsille on luoda kontaktia omanikäisiinsä saapi jäädä vallan omaan arvoonsa.

        Joten tsemppiä kotiäidille. Ethän siitä edustusrouvaksikaan muutu, vaikka muksut sieltä tarhasta saavatkin ikäistään seuraa ja kehittyvät normaaleiksi kansalaisiksi, toisin kuin eräät "kotona kasvatetut", joilla on ollut leikkikaluna rautakanki ja kavereina kiviaita...


      • Pannis
        jos lapsesi ovat kirjoitti:

        päiväkodissa!?

        tarkennus. Taidankin olla kotirouva/yrittäjä. Siis kotirouva haluaisi kotona tehtävää työtä. Minulla on oma yritys, joka työllistää noin kaksi päivää viikossa, lisätyötä etsisin kotoa tehtävänä. Meillä on kotitoimisto ja kaikki toimistoon tarvittava kalusto. Koulutukseltani olen siis sairaanhoitaja.


      • Eräs vain
        Pannis kirjoitti:

        tarkennus. Taidankin olla kotirouva/yrittäjä. Siis kotirouva haluaisi kotona tehtävää työtä. Minulla on oma yritys, joka työllistää noin kaksi päivää viikossa, lisätyötä etsisin kotoa tehtävänä. Meillä on kotitoimisto ja kaikki toimistoon tarvittava kalusto. Koulutukseltani olen siis sairaanhoitaja.

        ala joko itsenäiseksi lehtien kotimyyjäksi tai sitten vakuutusasiamieheksi, tai vaikkapa kummaksikin. Itselläni hyviä kokemuksia itsenäisenä kotimyyjänä yhtyneille kuvalehdille ja sekä vakuutusasiamiehen töistä keskinäinen vakuutusyhtiö turvalle. Mielenkiinnosta kysyn, jotta millainen nykyinen yrityksesi on? Mitä teet?


      • Pandis
        Eräs vain kirjoitti:

        ala joko itsenäiseksi lehtien kotimyyjäksi tai sitten vakuutusasiamieheksi, tai vaikkapa kummaksikin. Itselläni hyviä kokemuksia itsenäisenä kotimyyjänä yhtyneille kuvalehdille ja sekä vakuutusasiamiehen töistä keskinäinen vakuutusyhtiö turvalle. Mielenkiinnosta kysyn, jotta millainen nykyinen yrityksesi on? Mitä teet?

        erikoistuotteiden nettikauppa


      • kiinnostavaa olis
        Eräs vain kirjoitti:

        ala joko itsenäiseksi lehtien kotimyyjäksi tai sitten vakuutusasiamieheksi, tai vaikkapa kummaksikin. Itselläni hyviä kokemuksia itsenäisenä kotimyyjänä yhtyneille kuvalehdille ja sekä vakuutusasiamiehen töistä keskinäinen vakuutusyhtiö turvalle. Mielenkiinnosta kysyn, jotta millainen nykyinen yrityksesi on? Mitä teet?

        kun alkaa itsenäiseksi lehtimyyjäksi ja elääkö sillä?


      • Eräs vain
        kiinnostavaa olis kirjoitti:

        kun alkaa itsenäiseksi lehtimyyjäksi ja elääkö sillä?

        yhteyttä esim. Yhtyneisiin kuvalehtiin ja kerrot asiasta. Itsenäistä lehtien kotimyyjän työtä tekeät arvioni mukaan sadat ihmiset suomessa, pelkästään jo yhtyneille tekee useita kymmeniä.

        Suinpäin hommaan ei pidä kuitenkaan lähteä, ellei sinulla ole kokemusta telemarkkinoinnista, koska kaikista ei hommaan yksinkertaisesti ole syystä tai toisesta.


    • mäne

      morjesta,käyppä katsomassa www.641932.lawnchairmillionaire.com

      • Tinttu80

        Mikä toi sun linkki on ja miten se toimii? En ole oikein hyvä englannin kielen taituri... :) Toimiiko homma ja miten? Oletko saanut rahaa sieltä?


    • loaded
    • ............
    • Tuks
      • kokeile11

        katso www.mylene.fi, asiallinen konsepti


    • heh2000

      jos kerta olet sairaanhoitoja koulutukselta mikset sitten ole töissä sairaanhoitoja niistähän muutenkin pulaa. Eipä noita kotoa tehtäviä töitä hirvittävästi ole listataan muutama: jonkinpienen yrityksen tai yhdistyksen kirjanpitoa voi pitää kotoakin käsin tai sitten voit perustaa yrityksen joka hoitaisi kirjanpitoa tämä tietenkin vaatiin jonkilaista uudellaa kouluttautumista

      tai kotisivujen tekijäksi tällä alalla palkkatyöt tosin tehdään toimistossa ellei ole oma yritys kysyyssä (ns. freelancer työtä) Mol.fi sivuilla kotisivujen tekijöitä tosin haetaan vähän ja vaatii kanssa aikapaljon uudelleen kouluttautumista sekin(ohjelmointia pitää osota, kuvankäsittelyä, ym.) ja sitten lisäksi vielä sekin seikka että ne yritykset jotka hakevat näitä eivät todellakaan palkkaa tekijää joka ei ole tehnyt yhtään kotisivua tai jolla ei ole ohjelmointikokemusta ym. (miksi näin? miksi palkata sellainen tekijä kun hakemuksia tulee varmista myös sellaisilta jotka ovat jo tehneet sitä ja on paljon helpompi opettaa henkilöllö talon tavat joka osaa jo ohjelmoita tai on jo tehnyt kotisivuja kuin henkilö jolla ei ole mitään kokemusta ja joutuisivat pistämään kalliiseen koulutukseen kysyinen henkilö).

    • heh2000

      Ei sellaista työtä ole oikein olemassa missä voisi passiivista tienata eli kaikki nuo kysyiset osoitteet ovat täysin huijausta. jos jokin asia on netissä liian hyvää ollaakseena totta silloin se todellakin on kusetusta. Sellaista asiaa ei ole missä raha tulisi työtä tekemättä.

      jos halaut lisää tienata kotona perusta sivufirma joka tekee esim. kirjanpitoa vaatiin jonkinasteisen koulutuksen jotta pätevyydet tehdä sitä mutta ei luulisi olevan vaikeaa kun kerta olet jo pitänyt omaakin yritystä.

      Itse en olisi uskaltanut(siis vaihtaa palkkatyöstä) mennä noi pieneen omaan yritykseen jossa työtä on vain kahdella päivälle ja varsinkin jos koulutuksena on sairaanhoitoja joista siis on pula ja nehän todellakin saavat työn jos haluavat.

    • Ulla_GNLD

      Etätyötä kotoa käsin
      Itse toimin GNLD:N tuotekonsulttina, työ on helppoa eikä vaadi aiempaa kokemusta. Lisäksi voin itse päättää työajastani ja panostuksestani, ja mulle tämä ainakin on ollut hyvin toimiva ratkaisu. Olen saanut paljon iloisia asiakkaita ja kaikki ylimääräinen mikä tulee on kotiinpäin ja tuotteet kelpaa kyllä itsellenikin.

      http://goldenstore.weebly.com/index.html

    • kotiäiti itsekin
    • Vieras5437

      Itse saan pientä lisätuloa täyttämällä kyselyitä ajankohtaisista aiheista. Kuukaudessa tienaan näistä noin 100e ja kovin isoa vaivaa ei tartte nähdä sen eteen. Vaikka kyseessä englanninkielinen sivusto, kyselyt on suomeksi! Muitakin tienaus mahdollisuuksia sivustolla on.

      https://www.clixsense.com/?4138951

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe