Onko kenelläkään kokemusta joulunvietosta Amsterdamissa?
Onko siellä kaikki kiinni vai löytyykö aktiviteetteja? Kertokaa kokemuksistanne...
JOULU
DAMISSA?
2
983
Vastaukset
- Hesu
Samat kysymykset Ateenasta. Lähden perinteistä joulua sinne karkuun. Nyt mietityttää mm. onkohan (ruoka)ravintolat auki joulunpyhinä?
- Anni
Joulua ei juuri huomaakaan. Kaikki toimii. Joulupäivä vähän hiljaisempi, mutta silloinkin turistibussit ajavat kierroksiaan.
Tapaninpäivänä kaikki syövät ulkona. Minnekään ei mahdu syömään, ellei pöytää ole varannut etukäteen. (Mäkkärille ehkä ...).
Ihan ok joulunviettopaikka sellaiselle, joka ei kaipaa 'oikeaa joulua'. Ja tietty: sää voi olla mitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622