Mistä ihmeestä saisin hankittua Word-ohjelman mäkkiini (iBook)? Ilmaiseksi tai mahdollisimman halvalla tietenkin.
Mistä Word?
7
693
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tietysti ohjelmat pitää saada ilmaiseksi, se on selvä. Kun kerran koneesta joutui maksamaan.
Ilmaisia Wordeja: Neo-office, OpenOffice ja mikä se kolmas olikaan.- siisisisi
mut eihän noi oo siis niinku sama asia kuin WORD. Tai et noista kumpikaan ei ole WORD.
- ei-piratismille
siisisisi kirjoitti:
mut eihän noi oo siis niinku sama asia kuin WORD. Tai et noista kumpikaan ei ole WORD.
Kaverilta voi tietysti kopioida tai p2p verkoista warettaa, mutta rehtinä ihmisenä kävelet kauppaan ja maksat softasta rahaa, jos tahdot sitä käyttää.
Tosin ei kai wordia enää kukaan käytä. - niinkö...
ei-piratismille kirjoitti:
Kaverilta voi tietysti kopioida tai p2p verkoista warettaa, mutta rehtinä ihmisenä kävelet kauppaan ja maksat softasta rahaa, jos tahdot sitä käyttää.
Tosin ei kai wordia enää kukaan käytä.Toki eihän kukaan Macia käytä, joten kuka Macin Wordia käyttäisi.
Mutta muuten maailman suosituinta toimistopakettia käyttää aika moni, tuottaahan MS Office Microsoftille yli 45% sen tuloista. Joten kai se on "pikkusen" suosittu ohjelma on. - rmac
Nisus Writer on myös varsin hyvä Word -klooni, hintaluokka reilusti alle satasen.
- tavis hetero
niinkö... kirjoitti:
Toki eihän kukaan Macia käytä, joten kuka Macin Wordia käyttäisi.
Mutta muuten maailman suosituinta toimistopakettia käyttää aika moni, tuottaahan MS Office Microsoftille yli 45% sen tuloista. Joten kai se on "pikkusen" suosittu ohjelma on.Kaipa noita wordejä joku sellanen vielä käyttää, jonka koneeseen se on jo konepaketin hankinnan yhteydessä asennettu.
Onneksi tosissaan tekstinkäsittelyä tekevälle löytyy parempiakin ohjelmistoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797