Hei.
Minulla on 10x15 cm paperivalokuva, joista pitäisi saada 40 cm leveälle koko aukeamalle kuva. Resoluutiota vaaditaan 300 dpi. Skannaanko paperivalokuvan vaan esim. 1200 dpi resoluutiolla vai miten tällainen toiminto olisi mahdollista?
Kiitos vastaajille jo etukäteen!
Kuvan suurentaminen
3
655
Vastaukset
- Ohje on
Skannaa suurimmalla mahdollisella tiheydellä, mihin skanneri kykenee,
Riippuu sitten kuvan ja skannerinkin laadusta, mitä siitä tulee.
Säädä varsinkin valoisuus- ja kontrastiarvot kohdalleen jo skannatessa.- Black & Blue
Kiitos neuvostasi! Olin jo oikealla tiellä mutta nyt voin päästellä menemään täysillä eteenpäin turvallisin mielin!
- mietintämyssy
Black & Blue kirjoitti:
Kiitos neuvostasi! Olin jo oikealla tiellä mutta nyt voin päästellä menemään täysillä eteenpäin turvallisin mielin!
Aaaarg ei näin 10*15cm kuvaa ei saa mitenkään kasvatettuu 40cm tai saa mutta alkaa näkymään painotuotteen kivoi kuvioit ja värei. Aina tulisi skannata diasta ei koskaan painotuotteesta. Ja jos painotuotetta skannaa ei mielellään yli 20% suurempana kuin alkuperäinen. Toki siitä silti siedettävän voi saada mutta ei tarkkaa kuvaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985