Jyväskylän eläinlääkärit?

suositelkaa..

Millaisia kokemuksia kenelläkin on Jyväskylän eläinlääkäreistä? Suositelkaa edullista, mutta asiansa osaavaa eläinlääkäriä! Pennulla olisi tulossa ensimmäisen rokotuksen aika piakkoin ja haluaisin kuulla mielipiteitänne eri paikoista.

9

13657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mapa

Hei kysyit Jyväskylän eläinlääkäreistä,minulla on kyllä kokemusta todellakin monestä eläinlääkäristä.Kyllä täytyy antaa positiivinen lausunto hyvä ja asian tuntevia on paljon,ensiksi voin suositella Viitaniemen eläinlääkäriä kuin Päivi Kallioniemi ja muutenkin on kohtuu hintain ja pääsee nopeasti sitten Jouko Ridell Keljonkankaalla ja Marja Mallat Vaajakoskella.Palokkan eläinlääkärit ovat todella kalliita sekä pitkällä jonotus ajalla varustettuja.Näitä minä voin suositella sinulle jossa voit käydä hyvää syksyn alkua.

• koirienomistaja

Samanlaiset kokemukset täälläkin.

• !!!

minä en ainakaan enää vie lemmikkejäni viitaniemeen! lääkärin nimeä en muista, siellä kun niitä on useampi...
        kanini kuoli kun lääkäri ei tajunnut antaa suolitukokseen nesteytystä ja kani oli jo vähän nestevajauksinen. itse en silloin edes tietänyt että kanillekin voi nesteystä antaa suoraan nahan läpi.
        Kuokkalasta on hyviä kokemuksia koirienkin osalta.

• ei kannata

missään nimessä viedä! Siellä on semmoinen nimeltämainitsematon mieshenkilö eläinlääkärinä...

• mietin vaan
        ei kannata kirjoitti:

missään nimessä viedä! Siellä on semmoinen nimeltämainitsematon mieshenkilö eläinlääkärinä...

miksi ei kannata? olisin kiinnostunut? koirani jouduttiin lopettamaan siellä ja sellanen mies henkilö lopetti.

• varmaan
        mietin vaan kirjoitti:

miksi ei kannata? olisin kiinnostunut? koirani jouduttiin lopettamaan siellä ja sellanen mies henkilö lopetti.

tiedätkin mistä puhun...

• kokemusta on
        ei kannata kirjoitti:

heititpä herjan- on lähellä poliisiasiaa-
        Minulla on tasan tarkkaan päinvastaisia kokemuksia, useita. Todella ammattitaidolla tehtyjä vaativia operaatioita, joita eivät kaikki tässä kehutut el hallitse.

• tt*
        kokemusta on kirjoitti:

heititpä herjan- on lähellä poliisiasiaa-
        Minulla on tasan tarkkaan päinvastaisia kokemuksia, useita. Todella ammattitaidolla tehtyjä vaativia operaatioita, joita eivät kaikki tässä kehutut el hallitse.

Ko. mies eläinlääkäri ei taida onneksi olla enää virassa, vaan tilalle on tainnut tulla toinen vähän vastaavanlainen...

• oiv47
        tt* kirjoitti:

Ko. mies eläinlääkäri ei taida onneksi olla enää virassa, vaan tilalle on tainnut tulla toinen vähän vastaavanlainen...

Tilaa tappo kasverille
        http://irc-galleria.net/user/LiLLa``/blog/16462628

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35