Seriffi tiedottaa.

Olen poistanut kaikki Al_Capon keskustelut joissa on linkki hänen kuvakalleriaansa.

En rupea asiaa enempää selvittämään, koska minun ei tarvitse sitä tehdä.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/

ja sieltä ote.
Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä sheriffeistä voi ilmoittaa palautteen kautta.

Al_Capo. Ne noin. 32 kuvaa/videota jotka sinulla on sielä kuvakansiossasi, älä julkaise niitä kuorma-auto osastolla.
Minulle on annettu hyvät perusteet joittenkin kuvien kohdalta poistaa kyseinen keskustelu.
Eli pelkkä linkki kyseisiin kuviin aiheuttaa poiston.

Seriffi/rk-asentaja

11

2374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muihin linkkeihin?

      Jos on niin hyvästi pikkusielut. Eniro ja sensorit eivät ilmeisesti sisäistä sitä, että antamalla olla muilla palstoilla linkkiä sadottain ja sitten yksittäisitä jäsentä ruvetaan vainoamaan, niin siitä on otettu askel tyhjäpäisyyteen. Silloin luulette meitä melko tyhmiksi. Toki heitä jää skrivaaman tänne mieliksenne.

    • Al_Capo

      Missään ei ole selkeää ohjetta siitä, millaisiin kuviin voidaan linkittää, vai voidaanko linkittää minkäänlaisiin, joten on kai vaan kokeilemalla selvitettävä asiaa.

      Tässä siis aivan alkajaisiksi linkki kuvagalleriaani, joka on tällä hetkellä tyhjä: http://s97.photobucket.com/albums/l206/AlCapo/

      • mestari

        Eikö selvä suomenkieli mene sinulle jakeluun


      • sinä capo
        mestari kirjoitti:

        Eikö selvä suomenkieli mene sinulle jakeluun

        koulukiusattu?


      • Al_Capo
        mestari kirjoitti:

        Eikö selvä suomenkieli mene sinulle jakeluun

        "Ne noin. 32 kuvaa/videota jotka sinulla on sielä kuvakansiossasi, älä julkaise niitä kuorma-auto osastolla.
        Minulle on annettu hyvät perusteet joittenkin kuvien kohdalta poistaa kyseinen keskustelu."

        Siis kaikkia kuvia ei saa julkaista, koska vain jotkut kuvista aiheuttaisivat poiston?

        Koska ei ole tiedossa mitkä kuvista aiheuttaisivat poistamisen, niin poistin ne kaikki. Vanhoja kuvia en enää julkaise, mutta uusia voin ottaa ja katsoa vaikka kuva kerrallaan linkin kohtalon. Näinhän tämä ajan myötä selviää, ellei kukaan keksi nopeampaa tapaa.


      • suomea
        Al_Capo kirjoitti:

        "Ne noin. 32 kuvaa/videota jotka sinulla on sielä kuvakansiossasi, älä julkaise niitä kuorma-auto osastolla.
        Minulle on annettu hyvät perusteet joittenkin kuvien kohdalta poistaa kyseinen keskustelu."

        Siis kaikkia kuvia ei saa julkaista, koska vain jotkut kuvista aiheuttaisivat poiston?

        Koska ei ole tiedossa mitkä kuvista aiheuttaisivat poistamisen, niin poistin ne kaikki. Vanhoja kuvia en enää julkaise, mutta uusia voin ottaa ja katsoa vaikka kuva kerrallaan linkin kohtalon. Näinhän tämä ajan myötä selviää, ellei kukaan keksi nopeampaa tapaa.

        Siis eiköhän se sheriffin viesti ollut selvä.


      • Al_Capo
        suomea kirjoitti:

        Siis eiköhän se sheriffin viesti ollut selvä.

        Oli annettu ohjeet joidenkin kuvien kohdalta, mutta ei kaikkien. Osa olisi silloin varmaankin julkaisukelpoisia, mutta mitkä?


      • suomeksi
        Al_Capo kirjoitti:

        Oli annettu ohjeet joidenkin kuvien kohdalta, mutta ei kaikkien. Osa olisi silloin varmaankin julkaisukelpoisia, mutta mitkä?

        Eiköhän se viesti ole selvä, että kuviasi ei täällä tarvita.


      • Al_Capo
        suomeksi kirjoitti:

        Eiköhän se viesti ole selvä, että kuviasi ei täällä tarvita.

        Ammattitaidottomuutta on tuotu esiin ja se on tietysti joillekin kiusallista katseltavaa.


      • Sallikaa mun nauraa....
        Al_Capo kirjoitti:

        Ammattitaidottomuutta on tuotu esiin ja se on tietysti joillekin kiusallista katseltavaa.

        Saapas.. Eipäs... Juupas... Eipäs...

        Yksi hemmetin nikki pistää koko paikan sekaisin, ihan totta, en ole lukenut kun muutaman viestin Al Capon ketjuista, todennut ne tylsiksi ja mielenkiinnottomiksi ja vaihtanut ketjua järkevämpään ilman tarvetta osallistua lapselliseen väittelyyn.

        Vaan muiden osalta olen huomannut lähes sairaalloisen tarpeen osallistua näihin vailla ajatusta oleviin väittelyihin, eräässäkin ketjussa oli viestejä jossain vaiheessa yli 75 kappaletta, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että lukisin ketjua ehkä vielä perjantainakin, jos sen nyt aloittaisin. On parempaakin tekemistä.

        Huolestuttavaa oli sekin, että näissä väittelyissä oli mukana vieläpä sellaisia kuljetusalan edustajia (nimiä ja nikkejä mainitsematta), joiden en olisi yleisen arvostuksensa vuoksi uskonut osallistuvan noinkin alatasoiseen "keskusteluun". Tunnistavat kyllä itsensä...

        Mitä tulee kuvien julkaisuun, niin uskon että normaalit journalistiset säännöt pätevät niiden osalta. Sivuston ylläpitäjällä on toki oikeus rajoittaa kuvien julkaisua niin halutessaan, mutta tällöin se rajan vetäminen saattaa muodostua hankalaksi. Koittakaahan löytää kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu ongelmiinne palstan suhteen. Lyckan till.


    • mikä on sallittu jakielletty

      Eniro saa tietenkin sensuurireppanoidensa kanssa repiä vaikka piuhat seinästä. Muuten tämä kuvaa venäläistä tai korealaista, ehkä juutalaista meininkiä. Sallitaan linkit, kun sallitaan ja sitten mielivallalla pois. Missä on pihvi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe