hei olen löytänyt kumppani sovimme hyvin yhteen . mutta hänen tytön mielestä olen epä mieluisa koska hän ei saa tehdä mitä haluua on jonkin laiset rajat kuulemma . musta ei ole oikein että koululainen valvoo yöt ja nukuu tunneilla. jonkin lainen elämän rytmi pitää olla oli kuka vaan kyseessä.....
epämieluisa
2
304
Vastaukset
- tuffe
ihan normaalilta äiti-lapsi suhteelta :)) Kyllähän ne lapset yrittää saada enemmän vapauksia, ja jos niitä ei tipu, mennään henkilökohtaisuuksiin.
Kyllä tämä tytärkin varmasti tietää että asetat rajoja koska välität, mutta jutelkaa siitä kuitenkin..
Mun äitini neuvotteli aina meidän kanssa, kun sanottiin että halutaan nukkumaan vaikka kymmeneltä, hän sanoi eikun yhdeksältä. Kun sitten yhdessä sovittiin puoli yhdeksältä, se tuntui meistä muksuistakin työvoitolta :) Ja pidettiin siitä kiinni, koska se oli meidän oma päätös. - Peräkammarin poika
asiassa täysin oikeassa. On vain syytä muistaa että kaksi entuudestaan tuntematonta naista joilla on sama "kohde" tulevat ylen harvoin toimeen keskenään.
Sanon tämän tietysti näin vannoutuneen poikamiehen näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265