Junalla kiinaan

Chinatown

Eli löytyykö kokoemuksia / tietoa.
Reitti suomi --> venäjän kautta kiinaan.
Paljonko maksaa jne......

7

1619

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny

Osoitteesta www.traveller.fi löytyy infoa ja hintoja junamatkoista Kiinaan.Käyppäs tsekkaamassa...

• Chinatown

Eikohän tällä pääse jo alkuun.
        Kiitos sinulle.

• Johnny
        Chinatown kirjoitti:

Eikohän tällä pääse jo alkuun.
        Kiitos sinulle.

Eipä kestä. Itse junamatka näyttää olevan kohtuullisen helppoa,eniten vaivaa aiheuttaa nuo viisumit...Itse suunnittelen junamatkaa Vietnamiin eli neljään maahan pitäisi viisumi hommata...

• Chinatown
        Johnny kirjoitti:

Eipä kestä. Itse junamatka näyttää olevan kohtuullisen helppoa,eniten vaivaa aiheuttaa nuo viisumit...Itse suunnittelen junamatkaa Vietnamiin eli neljään maahan pitäisi viisumi hommata...

Itse ajattelin pelkästään tuota Kiinaa, niin iso maa ja niin vähän aikaa.... :o(
        Monta päivää ajattelit käyttää matkaasi??
        Itse olen kuullut tietyistä ongelmista tuolla venäjän puolen junissa mm. aikataulut, liput, pikkunilkit jne. Onko kokemuksia??

• Johnny
        Chinatown kirjoitti:

Itse ajattelin pelkästään tuota Kiinaa, niin iso maa ja niin vähän aikaa.... :o(
        Monta päivää ajattelit käyttää matkaasi??
        Itse olen kuullut tietyistä ongelmista tuolla venäjän puolen junissa mm. aikataulut, liput, pikkunilkit jne. Onko kokemuksia??

Kyllä tässä olisi tarkoitus viettää koko ensi talvi reissusssa.Jäi tämä talvi väliin rahapulan takia.
        Ei ole aikaisempaa kokemusta Venäjän junista,olen aina lentänyt Aasiaan.Ei kai niissä mitään ihmeellistä ole,sama matkalippu pitäisi kelvata Helsingistä Pekingiin asti,eikä junaakaan tarvitse vaihtaa montaa kertaa.Matka kestää noin 150 tuntia eli taitaa tehdä yhteen suuntaan vajaan viikon.Passi,viisumit,rahat ja muut tärkeät paperit kannattaa tietysti säilyttää rahavyössä niin päivällä kuin yölläkin.
        Itse en ajatellut viettää paljon aikaa Pekingissä,vaan jatkan siitä suoraan kohti Vietnamia ja uusia seikkailuja...
        Joo,kyllähän tuo Kiina on aika hemmetin iso maa,varaa vaan kunnolla aikaa sen näkemiseen...

• Chinatown
        Johnny kirjoitti:

Kyllä tässä olisi tarkoitus viettää koko ensi talvi reissusssa.Jäi tämä talvi väliin rahapulan takia.
        Ei ole aikaisempaa kokemusta Venäjän junista,olen aina lentänyt Aasiaan.Ei kai niissä mitään ihmeellistä ole,sama matkalippu pitäisi kelvata Helsingistä Pekingiin asti,eikä junaakaan tarvitse vaihtaa montaa kertaa.Matka kestää noin 150 tuntia eli taitaa tehdä yhteen suuntaan vajaan viikon.Passi,viisumit,rahat ja muut tärkeät paperit kannattaa tietysti säilyttää rahavyössä niin päivällä kuin yölläkin.
        Itse en ajatellut viettää paljon aikaa Pekingissä,vaan jatkan siitä suoraan kohti Vietnamia ja uusia seikkailuja...
        Joo,kyllähän tuo Kiina on aika hemmetin iso maa,varaa vaan kunnolla aikaa sen näkemiseen...

Kunpa pystyisikin olemaan kuukausia ja kierrellä enemmäkin, mutta kun meikäläisestä on tullut nykyään kapitalisti ja pitää noita töitä tehdä, niin tämä reissu jäisi vaan kesäloman mittaiseksi. Mutta reissuhan sekin olisi... Kenties jo seuraavalla kerralla pistyisi......

• Johnny
        Chinatown kirjoitti:

Kunpa pystyisikin olemaan kuukausia ja kierrellä enemmäkin, mutta kun meikäläisestä on tullut nykyään kapitalisti ja pitää noita töitä tehdä, niin tämä reissu jäisi vaan kesäloman mittaiseksi. Mutta reissuhan sekin olisi... Kenties jo seuraavalla kerralla pistyisi......

Ehtiihän sitä kesälomallakin matkustaa,riippuu tietysti loman pituudesta.
        Kokeilin googlella hakusanoilla "junamatka Vietnamiin" ja "junamatka Kiinaan".Sieltähän löytyi aika paljon hyviä sivuja,jotka käsittelivät junamatkoja.Matkakertomuksia,aikatauluja,hintoja,vinkkejä jne. jne...Kannattaa käydä tsekkaamassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2482
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1682
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      665
      1102
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1022
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      936
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      85
      780
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      746
    10. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      90
      732
    Aihe