Junalla kiinaan

Chinatown

Eli löytyykö kokoemuksia / tietoa.
Reitti suomi --> venäjän kautta kiinaan.
Paljonko maksaa jne......

7

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny

      Osoitteesta www.traveller.fi löytyy infoa ja hintoja junamatkoista Kiinaan.Käyppäs tsekkaamassa...

      • Chinatown

        Eikohän tällä pääse jo alkuun.
        Kiitos sinulle.


      • Johnny
        Chinatown kirjoitti:

        Eikohän tällä pääse jo alkuun.
        Kiitos sinulle.

        Eipä kestä. Itse junamatka näyttää olevan kohtuullisen helppoa,eniten vaivaa aiheuttaa nuo viisumit...Itse suunnittelen junamatkaa Vietnamiin eli neljään maahan pitäisi viisumi hommata...


      • Chinatown
        Johnny kirjoitti:

        Eipä kestä. Itse junamatka näyttää olevan kohtuullisen helppoa,eniten vaivaa aiheuttaa nuo viisumit...Itse suunnittelen junamatkaa Vietnamiin eli neljään maahan pitäisi viisumi hommata...

        Itse ajattelin pelkästään tuota Kiinaa, niin iso maa ja niin vähän aikaa.... :o(
        Monta päivää ajattelit käyttää matkaasi??
        Itse olen kuullut tietyistä ongelmista tuolla venäjän puolen junissa mm. aikataulut, liput, pikkunilkit jne. Onko kokemuksia??


      • Johnny
        Chinatown kirjoitti:

        Itse ajattelin pelkästään tuota Kiinaa, niin iso maa ja niin vähän aikaa.... :o(
        Monta päivää ajattelit käyttää matkaasi??
        Itse olen kuullut tietyistä ongelmista tuolla venäjän puolen junissa mm. aikataulut, liput, pikkunilkit jne. Onko kokemuksia??

        Kyllä tässä olisi tarkoitus viettää koko ensi talvi reissusssa.Jäi tämä talvi väliin rahapulan takia.
        Ei ole aikaisempaa kokemusta Venäjän junista,olen aina lentänyt Aasiaan.Ei kai niissä mitään ihmeellistä ole,sama matkalippu pitäisi kelvata Helsingistä Pekingiin asti,eikä junaakaan tarvitse vaihtaa montaa kertaa.Matka kestää noin 150 tuntia eli taitaa tehdä yhteen suuntaan vajaan viikon.Passi,viisumit,rahat ja muut tärkeät paperit kannattaa tietysti säilyttää rahavyössä niin päivällä kuin yölläkin.
        Itse en ajatellut viettää paljon aikaa Pekingissä,vaan jatkan siitä suoraan kohti Vietnamia ja uusia seikkailuja...
        Joo,kyllähän tuo Kiina on aika hemmetin iso maa,varaa vaan kunnolla aikaa sen näkemiseen...


      • Chinatown
        Johnny kirjoitti:

        Kyllä tässä olisi tarkoitus viettää koko ensi talvi reissusssa.Jäi tämä talvi väliin rahapulan takia.
        Ei ole aikaisempaa kokemusta Venäjän junista,olen aina lentänyt Aasiaan.Ei kai niissä mitään ihmeellistä ole,sama matkalippu pitäisi kelvata Helsingistä Pekingiin asti,eikä junaakaan tarvitse vaihtaa montaa kertaa.Matka kestää noin 150 tuntia eli taitaa tehdä yhteen suuntaan vajaan viikon.Passi,viisumit,rahat ja muut tärkeät paperit kannattaa tietysti säilyttää rahavyössä niin päivällä kuin yölläkin.
        Itse en ajatellut viettää paljon aikaa Pekingissä,vaan jatkan siitä suoraan kohti Vietnamia ja uusia seikkailuja...
        Joo,kyllähän tuo Kiina on aika hemmetin iso maa,varaa vaan kunnolla aikaa sen näkemiseen...

        Kunpa pystyisikin olemaan kuukausia ja kierrellä enemmäkin, mutta kun meikäläisestä on tullut nykyään kapitalisti ja pitää noita töitä tehdä, niin tämä reissu jäisi vaan kesäloman mittaiseksi. Mutta reissuhan sekin olisi... Kenties jo seuraavalla kerralla pistyisi......


      • Johnny
        Chinatown kirjoitti:

        Kunpa pystyisikin olemaan kuukausia ja kierrellä enemmäkin, mutta kun meikäläisestä on tullut nykyään kapitalisti ja pitää noita töitä tehdä, niin tämä reissu jäisi vaan kesäloman mittaiseksi. Mutta reissuhan sekin olisi... Kenties jo seuraavalla kerralla pistyisi......

        Ehtiihän sitä kesälomallakin matkustaa,riippuu tietysti loman pituudesta.
        Kokeilin googlella hakusanoilla "junamatka Vietnamiin" ja "junamatka Kiinaan".Sieltähän löytyi aika paljon hyviä sivuja,jotka käsittelivät junamatkoja.Matkakertomuksia,aikatauluja,hintoja,vinkkejä jne. jne...Kannattaa käydä tsekkaamassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe