Tervehdys kaikille!
Minkälainen sää on uudessaseelannissa marrar,-joulukuussa, miten kannattaa varautua vatteiden suhteen?
Lähtö on 20.11.06->05.12.06
Ja onko jotain muita vinkkejä mitä kannattaa huomioida sinne mennessä?
Uusi-Seelanti sää marras,-joulukuussa++
J & J
5
2827
Vastaukset
- Reissaaja.
Google tietää. Hophop
- kertonut
menetkö etelä vai pohjoissaarelle. Eroa on pikkuisen. Voipi olla kuumakin, mutta yöt ovat viileitä. Mitäpä neuvoisit uusseelantilaiselle, joka on tulossa Suomeen kesä-heinäkuuksi. Mieti neuvo ja tee itse samoin.
- ,rjm
nyt ollut jo 25asteen päiviä.. (pohjoissaarella, hawkes bayssä) ja koko ajan vaan lämpenee
- m&t
,rjm kirjoitti:
nyt ollut jo 25asteen päiviä.. (pohjoissaarella, hawkes bayssä) ja koko ajan vaan lämpenee
eilen te anaussa sortsi keli,ja tanaan queenstownissa(n.150km pohj.)sataa lunta.etta silleen =)
- J & J
Minkälaista säätä se siellä pitelee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442912Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362611Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt972167Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle462057Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131772- 1501536
- 731398
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231168Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281155