¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Toisesssa elämässä -
minun sieluni leikki
sinun sielusi kanssa -
kilpailivat
Siksi olen vältellyt sinua
juossut karkuun -
sinun sielusi oli voittamassa
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
LEIKKI
6
355
Vastaukset
- TöllinLiisa
Karkuunkos menossa oot?
Hymyn kera,
anna toisen voittaa.
Sateista aamua,iloista mieltä.Liisa- *MURUKULTA*
*naurattaa* Sun sanas! En osaa antaa
periksi.. vissiin!
Jospa vie tuon sydämmen,
eikä tilalle annakkaan mitään..!
No, minä mietin sitten vielä! :)
Mukavaa pvää kera hymyjen! :)
- Rellu
en tiedä, miten tätä runoa osaisin kommentoida,
mutta siitä jäi mukava *maku* suuhun - jotain
syvää, ytimekäs runona jälleen kerran sinulta,
johon en itse pysty.
Niin, ja heippati vaan - päivä mennyt liikentees-
sä, ja koneelleekkin vihdoin ehdin.- sitä vilosohvi
Siikmunt Roitin rätnäilyä immeisten tuonpuoleisista asijoista?........(Z)
- *MURUKULTA*
sitä vilosohvi kirjoitti:
Siikmunt Roitin rätnäilyä immeisten tuonpuoleisista asijoista?........(Z)
*tirskuu sulle* Eikä oo! Tullu mileenkää koko Roiti.
Vuan eipä tiiä, vaik jok sykolokian uus viisas kahtoo ja tekköö väitöskirjan; Murun ihimeeliset mielenliikkeet! Roitia onnisti, me ei tavattu, vuaan ohtoo voi pyhkii moni muuki! :)
Mukavoo ehtoota Z ! ;) - *MURUKULTA*
Kyllä siellä takana minulla ajatus on - vakavakin,mutta tykkään käyttää humoria
tai ironiaa tai leikkisyyttä ym. silloin
tällöin joukossa..
Toisaalta jokainen lukia mielestäni kokee
lukemansa omalla tavallaan ja siihen kaikilla
on oikeutensa. Pitkät selittelyt;'mitä minä ajattelin', ei ole mahdollista tässä, vaikka
ehkä halu olisikin antaa uutta tarttumapintaa lukijalle ja tulla ymmärretyksi omasta lähtökohdistaan.Tiedät varmaan tunteen! :)
Nyt mukavaa iltaa sinulle toivon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
