Olen ajatellut ostaa seuraavaksi vähän paremman Nokian kännykän ja olen päätynyt N70:n. Kuitenkin kännyn hinta tulee olla 300-400 välillä. Siksi siis N70. Näyttää olevan hyvä puhelin ja radio erityisesti sekä kuvauslaatu tekivät vaikutuksen.
Mitä mieltä täällä ihmiset ovat tästä puhelimesta? Kokemuksia?
Scifisti77
Mielipiteitä Nokia N70:stä
6
1090
Vastaukset
- Roikkujasta
Mulla kyseinen puhelin toiminut moitteetta,tutuilla tökkinyt mutta päivityksen jälkeen toiminut. Se täytyy itse koittaa mikä se sopivin on itselle... Toinen tykkää Volvosta ja toinen Volgasta.
- pepe...
Itellääni on ollut N70 jo hieman yli puoli vuotta, ja olen edelleenkin puhelimeeni oikein tyytyväinen. Känny on pelannut moitteettomasti, eikä mitään vikoja ole ilmennyt. Älä kuitenkaan maksa siitä 400:aa. Hintavertailutietoa löytyy esim. täältä:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/28118 - Esa1982
se on mahtava puhelin,mulla on muös itellä sellainen!sitä ostosta et kadu!
- GABUL
Meikälle sattu TOSI maanantai päivän kapistus!!! Ollu nyt kaks 2 vko:n pätkää huollosa...aina ajettu päivitykset jne. Ei toimi vieläkään! Tykkäsin puhelimesta, ennenku alko juonitteleen. Tuttu puhelinkaupias (sama juippi joka möi sen mulle!!!) sano että N70:ssä on kaikkein eniten ollu nyt vikoja näistä 3G puhelimista. Että, KIVA KIVA, meikällä vielä kytkypuhelin ja makselen siitä joka kuukaus, eikä se toimi!
- telelle
Tökkii kun eukko sunnuntai aamuna ja on hidas kun polkuauto ylämäessä.Älä osta!Sijoita Vähän lisää niin saat puhelimen mitä on nautinnollista käyttää...
- Mikäköhän
telelle kirjoitti:
Tökkii kun eukko sunnuntai aamuna ja on hidas kun polkuauto ylämäessä.Älä osta!Sijoita Vähän lisää niin saat puhelimen mitä on nautinnollista käyttää...
ja mikähän se sellainen puhelin mahtaa olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901