kyllä täytyy tyhmä olla jos ostaa ooppelin en olis kyllä uskonu että niitäkin vielä löytyy...
En ole vähään aikaan kuullu mitään hyvää niistä.
oikeastaan eilen yks tuttu kerto saaneensa sen käyntiin.
Mut viisastukaa niissä on paljon vikaa eikö se merkki kerro jo sen???
Opelismi on sairaus...
11
1023
Vastaukset 11
- saab
eikö se ole näin saabismi on sairautta,
vai onko tämä jok uusi sanonta.- voi voi
onhan se tarttuvaa
- Hirsman
Onko taas sulla jääny aamulääkkeet ottamatta vai onko päiväkodissa kiusattu ja päiväunet jäi väliin...? Voi pientä raukkaa. Kunhan pääset siitä polkuautokannasta oikeisiin autoihin niin jutellaan uudelleen!
- ilpo
älä nyt sitten minäkin joudun syömään pillereitä,kun vaihdoin aven opel vectraan.meinas toyotalla ajaessa mennä silmät kieroon.kyllä nyt on rauhallinen olo.
- Xx
Kateuskin on sairaus.. jota jotkut näkyvät sairastavan : )
- Prum
Outoa kommentointia, oletkohan sinä nyt sekoittanut opelin ja fordin.
Itselläni on ollut yli 20 vuoden aikana 5 autoa (kaikki opeleita) eikä mitään mittavia tai toistuvia ongelmia ole esiintynyt. No mitä nyt takapotku kadetista ei nähnyt talvisin ulos takaikkunasta, mutta muut ovat kyllä toimineet mainiosti. - jormas
pitää paikkansa ooppeli on ehkä paskin ikinä valmistettu "auto" mut niinhän sitä sanotaan että suomalainen sokee sitoo vihtoja ja saksalainen tekee ooppeleita.
- ml
ei voi ymmärtää tollasia tyyppejä jotka vaan tulee tänne haukkuu autoja vaikei niitä mitään ymmäräkkään
tännekin seriffiä kehiin ja nopeesti - Anonyymi
Saabismi on sairautta, turbo saabismi mielisairatta, voortismi hulluutta ja opelismi autistisuutta.
- Anonyymi
Hups!
Vaikuttaa siltä, että kaikilla kirjoittelijoilla ei ole auton omistamisesta pitkää kokemusta. Kaikki autot ovat paskoja silloin, kun niissä on vikoja, mutta määrättyjen merkkien fanit eivä juuri valita.
Kaikista sairain sakki on bemaristit, joista ei ikinä kasva aikuisia. Audistit ovat osin autistisia.
Nykyään monet ostavat auton, joka on eniten myyty, koska se on osoittautunut kokonaiskustannuksiltaan ja luotettavuudeltaan hyväksi.
- Anonyymi
ALOITUS vuodelta 2003 ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541