Kertokaapas mikä ois hyvää villaa sinne änkkään ja onko vaikee vaihtaa??
vaimenvillan vaihto
6
948
Vastaukset
- LURS
Käyt hakemassa rakennus villaa joltaki työmaalta ja laitat sitä änkkäriin. Eikä oo vaikia vaihtaa.
- helppo nakki
Alkuperäinen patruuna on helppo vaihtaa. Jos villaa työntää, niin pitää muistaa ettei paina liian tiheään sitä villaa.
Kyllä villat pitää vaihtaa noin 40-tunnin välein jos haluupi ajella hiljaisella pyörällä. - jepe
Onko tuo rakennusvilla siis hyvää siellä? Kokemuksia muilta, neuvvoa?
- pois
jepe kirjoitti:
Onko tuo rakennusvilla siis hyvää siellä? Kokemuksia muilta, neuvvoa?
Eiköhän se rvilla pala pois...huonoa siis.
- endurokuski
pois kirjoitti:
Eiköhän se rvilla pala pois...huonoa siis.
1. änkkä irti pyörästä
2. ruuvit pois tai poraat popniitit pois änkän alkupäästä ja kuori pois.
3. vanhat villat veks
4. teräsharjalla vähä pyyhkäsee sen reikäputken reijät auki kunnolla.
5.Itse käytän levynä olevaa änkkävillaa (maksaa n. 10e/paketti) ja kierrän sitä reikäputken päälle ja katkasen sopivasta kohtaa. villa ei saa olla kireällä eikä löysällä vaan siitä välistä. itse "kasaan" sen villan että pysyy siinä ettei aukea pakkausteipillä tms.
6.änkän kuori takasin. pitää varmistaa ettei sullo sitä villaa sinne vaan että menee suht helposti vähän auttamalla sisään.
7. ruuvit kiinni/ uudet popparit.
8. pyörä kasaan
9. HANAAAAAAAAAA....!!!!!
- Villaa änkässä
Löytyy youtubesta videota jos haet "villojen vaihto" niin siinä vähän ohjetta ja suosittelen justiisa tuota taloneristys villaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569