Ihmeellistä se että kun aloitin imovanen oton ennen nukkumaanmenoa,sain unesta kiinni ja nukuin hyvin mutta seuraavana päivänä on jotenkin väsynyt olo koko ajan?!
Voiko tuo imovane aiheuttaa sivuoireina noin kovaa väsymystä että päivälläkin nukuttaa koko ajan?
imovane
14
5302
Vastaukset
- _____
Itse käytin pari viikkoa Tenoxia, ja sen vaikuttava aine on tematsepaami, joka on bentsodiatsepiineihin kuuluva, kuten Immovanen vaikuttava osa.
Koko sen pari viikkoa olin päivät unelias, nuutunut ja väsähtäneen oloinen.
Maalaisjärki voitti ja lopetin käytön.
Saadun kemiallisen unen hinta on kallis, jos päivät on kuin halolla päähän lyöty.
Huomioi myös se, että kuukauden parin jatkuvalla käytöllä olet bentsokoukussa, ja sitten lopettaminen onkin vaikeaa...- tuo olla totta?
Siis noi kahden kirjoittajan kokemukset unilääkkeistä?
Pystyykö oikeasti tuollainen lääke tekemään tuon kaltaisia sivuvaikutuksia? - Imot pois
tuo olla totta? kirjoitti:
Siis noi kahden kirjoittajan kokemukset unilääkkeistä?
Pystyykö oikeasti tuollainen lääke tekemään tuon kaltaisia sivuvaikutuksia?Imovane on melkoisen petollista tavaraa. Tuo kyllä syö lähimuistia kanssa. Paljon skarpimpana pysyn itse 5 tunnin luomu-unilla kuin Imovanen pinnallisella 8 tunnin keinounella.
- "parempi"vaihtoehto
Imot pois kirjoitti:
Imovane on melkoisen petollista tavaraa. Tuo kyllä syö lähimuistia kanssa. Paljon skarpimpana pysyn itse 5 tunnin luomu-unilla kuin Imovanen pinnallisella 8 tunnin keinounella.
imovanelle? Itsellä on nukahtamisongelmia ja perjantaina on lääkäri jonka kanssa sovitaan lääkkeistä(jos sovitaan).niin tuota ajatellen tulikin mieleen että onko"turvallista"lääkettä joka ei aiheuta riippuvuutta eikä tuon kaltaisia oireita kuten imovane?
kiitoksia vastanneille ja hyvää syksyn jatkoa =)
-tiina- - tarbo
"parempi"vaihtoehto kirjoitti:
imovanelle? Itsellä on nukahtamisongelmia ja perjantaina on lääkäri jonka kanssa sovitaan lääkkeistä(jos sovitaan).niin tuota ajatellen tulikin mieleen että onko"turvallista"lääkettä joka ei aiheuta riippuvuutta eikä tuon kaltaisia oireita kuten imovane?
-tiina-Stilnoct on mielestäni hyvä vaihtoehto Imovanelle.
Käytin aiemmin Imovanea, lääke maistui suussa 12 tuntia sen oton jälkeen. Nukkumaan kyllä pystyin n.6-8 tuntia yössä, mutta seuraavaana päivänä olo
oli entistä väsyneempi.
Vaihdoin Stilnoctiin (10 mg). Lääkekrapula hellitti
heti, myös unen laatu tuntui olevan parempaa. - parempi
"parempi"vaihtoehto kirjoitti:
-tiina-koska on unilääke.
- Tarbo
parempi kirjoitti:
koska on unilääke.
Kyllä, Tenox on unilääke. Imovane ja Stilnoct nukahtamislääkkeitä. Eroa on...
- Anonyymi
Imot pois kirjoitti:
Imovane on melkoisen petollista tavaraa. Tuo kyllä syö lähimuistia kanssa. Paljon skarpimpana pysyn itse 5 tunnin luomu-unilla kuin Imovanen pinnallisella 8 tunnin keinounella.
Imovanella ei pääse ikinä 8 tunnin uneen. 4-5 tuntia maksimi.
- tyytyväinen Imovaneen
Itse otan vain puolikkaan n. kaksi kertaa vkossa ja olen todella levännyt aina Imovane-päivinä. Toleranssi ei myöskään ole kasvanut, vaikka sama tahti on jatkunut jo pari vuotta. Muut päivät lomat olen joko kokonaan ilman tai käytän jotain luontaistuotetta (esim. Herbival).
- uneton murrosiästä lähtien
Murrosiän myllerryksistä lähtien minulla on aina ollut nukahtamisvaikeuksia. Pyristelin kolmekymppiseksi asti ajatellen että lääkkeisiin turvautuminen olisi jotenkin luovuttamista. Noin kolmekymppisenä kyllästyin jatkuvaan väsymykseen ja menin lääkäriin, joka määräsi minulle imovanea (7g) ja doxalia (25g). Käytän niitä pelkästään puolikkaan tabletin illassa ja hyvin toimii (siis vuoroilloin eri lääkettä). Pääsen näiden avulla jonkinlaisen kynnyksen yli unen puolelle. Seurauksena doxalista on taustaväsymys seuraavan päivän aamupäivän aikana mutta itseäni se ei haittaa. Imovanesta en ole huomannut haittavaikutuksia. Mietin sitä että aiheuttaako se suun kuivamista niin paljon että hampaisiin tulee enemmän reikiä. Mietin myös sitä, että olenko koko loppuelämäni kiinni näissä lääkkeissä. On jotenkin aivan liian helppoa sanoa että "hoida itsesi kuntoon" - en ole ollenkaan varma siitä että onko taustalla olevien probleemojen käsittely sen arvoista. En usko että koskaan voisin elää ilman näitä lääkkeitä.
- pintapaisto
minulle ainakin teki sitä että olin kuin puoli metsiä jalat maasta irti.
kokeile normisom. on kehitetty lentäjiä varten kun niillä on vuorokausi vaihdos eroja, aamulla lähtee niin toisessakin päässä on aamu. - sisiha
imovane voi vaikuttaa just nnoin ja sen teho heikkenee pidemmän käyttöjakson aikana niin että kuiteski heräät keskellä yötä ja sitten on vaikea saada taas unta
- fil.kand
kestää max 4h.jotenka väsyneisyys ei voi johtua siitä.esim,voit ottaa imovanen aivan rauhassa,ja varmasti et nukahda "istualtasi",vaan sinun täytyy mennä pitkällesi viim,20min jälkeen, otettuasi lääkkeen.ja sekään ei takaa unen tuloa.yleensä mainitsemasi uneliaisuus johtuu todellakin siitä "liikaa"nukutusta yöunesta.näinhän käy monta kertaa nukuttuamme viikonloppuisin pidempiä yöunia,seuraavana päivänä olo on tokkurainen.
- oli ennen
sillä on käänteinenkin juttu,sillä pystyy piristyyn jos ei laita nukkumaan.
Joo saattaa tulla väsymystä ja mikä maku suuhun,yäk!
Se on vain ns nukahatamislääke ei unilääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758