Sain postissa tänään Elisan SIM kortin, laitoin sim-kortin puhelimeen, ei tule verkkoa,
Soittaessani uuteen omaan numeroon; kuuluu ”numero ei ole käytössä”
Koska Elisa saa liittymän auki, onnistuuko tämä ilman soittoa Elisan vi’’’’’u linjalle?
kyseessä on uusi Elisan numero, (Ei numeron siirto)
milloin elisa avaa liittymäni
6
792
Vastaukset
- tilasin
perjantaina kortin joka tuli seuraavan viikon
maanantaina ja saman tien auki (saunalahti,
ei numeronsiirto) - eliisa
Kokeile sammuta virta ja kytke uudelleen virrat päälle. Sama juttu itellä joskus.
- erkkierkki
Hae verkko manuaalisesti...
- puolikuu
Itselle tuli ilmoitus kun uusi liittymä oli auki tekstiviestinä.
Kannattaa mennä Elisan myymälään selvittämään asia. - Anonyymi
Lue
Sopimusehdot.
Elisa ei anna siirtää numeroa toisen operaattorin DNA alle vain Telia käy.
Elisa ymmärtää numero siirton sopimusehdot vain Telia kunta numero DNA ei käy
Elisa on hidas, eikä anna kännykän verkko apuri numeroa näyttöön.
Heippa- Anonyymi
Mitä *ittua sekoilet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036