Valmet 361:n vaihteiston öljyt on lisääntynyt mittatikun yläreunaan, ja tuntuis polttoaineen hävinneen puoleentankkiin vaikka ei oo ajeltu. Voiko tankki vuotaa vaihteiston puolelle? Kun räjäytyskuvista ei saa oikein selvää.
Valmetin öljyt lisääntyy?
6
2862
Vastaukset
- 2006
kyllähän siitä öljystä haistaa tai maistaa jos siinä on polttoainetta.
- vili
Vika saattaa olla polttoaineen siirtopumpussa,jos sen kalvo on rikki niin laskee polttoaineen öljyn joukkoon. En tunne Valmetin tekniikka tarkemmin mutta joskus "nuffi" teki tuollaista.
- Josef S
vili kirjoitti:
Vika saattaa olla polttoaineen siirtopumpussa,jos sen kalvo on rikki niin laskee polttoaineen öljyn joukkoon. En tunne Valmetin tekniikka tarkemmin mutta joskus "nuffi" teki tuollaista.
Valmet 702:sa tule öljyä vetoakselin laipasta polttoainetankin päältä sieltä lattian alta. Onko mahdollista että vaihteistoöljyä tulee jollain tapaa akselin lävitse. Ja jos naftaa tulee öljyn joukkoon.
- Joseppin hoitaja
Josef S kirjoitti:
Valmet 702:sa tule öljyä vetoakselin laipasta polttoainetankin päältä sieltä lattian alta. Onko mahdollista että vaihteistoöljyä tulee jollain tapaa akselin lävitse. Ja jos naftaa tulee öljyn joukkoon.
No niin hipsin hapsin siitä mukulat huoneeseen vaan. Kohta tule ambulansi noutamaan. Kiltit sedät panevat paidan päälle van. Ja siitä lähtöön vaan. Tohtori setä tulee kohta kotoa asti sinua katsomaan. Hänellä on koti päivystys.
Ei tä o varalista. Syödän vähän lääkenamusia ja annetan pienet sähkö iskut. Ej varmasti satuta kieltä. Pannan siitä pieni puukapula suhun nin ej tule purastua kieltä poikki.
No nytt ne kolkuttavat ovea jo!
NO MITEN SEN JOSEPPIN VALLUN KANSA NYTT KÄY KUN ÖLJYT PURSUVAT ULOS? - se on
Joseppin hoitaja kirjoitti:
No niin hipsin hapsin siitä mukulat huoneeseen vaan. Kohta tule ambulansi noutamaan. Kiltit sedät panevat paidan päälle van. Ja siitä lähtöön vaan. Tohtori setä tulee kohta kotoa asti sinua katsomaan. Hänellä on koti päivystys.
Ei tä o varalista. Syödän vähän lääkenamusia ja annetan pienet sähkö iskut. Ej varmasti satuta kieltä. Pannan siitä pieni puukapula suhun nin ej tule purastua kieltä poikki.
No nytt ne kolkuttavat ovea jo!
NO MITEN SEN JOSEPPIN VALLUN KANSA NYTT KÄY KUN ÖLJYT PURSUVAT ULOS?Sinulla ei oo kaikki kammarit lämpiminä seo iha selevä.
- Josef S
se on kirjoitti:
Sinulla ei oo kaikki kammarit lämpiminä seo iha selevä.
Mitä piää tehrä nytt? Savuutta paljon harmaan väristä röökiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849