Olemme hankkimassa tanskalaista danlinen Comfort 1800 poreammetta, joka paperilla näyttää hinta/laatusuhteeltaan erinomaiselta (2295 EUR kaikilla mahdollisilla herkuilla, kampanja-amme www.solitek.fi) Onko kellään kokemuksia merkistä? Esim äänitaso, käyttömukavuus? Pumput vaikuttavat tehokkailta.
danlinen poreamme
2
805
Vastaukset
- poreammeilija
Tarkista vielä onko siinä pelkkä pohjarunko. Jos on niin ei hyvä. Miten tehokkaita pumppuja niissä on? Itselläni on 1620W 1200W tuplavesipumput, joten tehoa on. Kannattaa todellakin tarkistaa nämä asiat. Sitä on nääs roinaa paljon liikenteessä.
PS näyttää toi teidän malli aika vanhan näköseltä.- kokemusta ko ammeesta
hei
Muutamia ominaisuuksia, mitä pidämme hyvinä altaassamme.
Automaattinen pumpun ja putkiston huuhtelu ennen jokaista kylpyä.Kuulemma Danlinen patentti.
Pohjasuuttimien takaiskuventtiilit, joiden ansiosta putkisto pysyy kuivana ja puhtaana.
Suuttimet kromattua kestävää messinkiä.
Pohjasuuttimien portaaton eletroninen säätö.
Lapsetkin nauttivat poreilusta , vähemmillä tehoilla ja vaikka vain 10cm vesimäärällä.
Sisäsyvyys 50 cm ja molemmat päädyt loivat, joten sopii hyvin kahdelle.
Altaassa on erikseen sekä ilmapuhallin, että vesipumppu ja pumpun teho on 23 kuutiota tunnissa.
Emme löytäneet kilpailijoilta vastaavaa, vaikka watteja olisikin. Watit kertovat vain käytetyn sähkön määrän, mutteivat pumpattua vesimäärää.
Sisäpituus 1675 ja leveys 68 verrattuna ulkomittoihin 180x80,5, mahdollisti reilunkokoinen altaan suhtkoht kohtuullisilla ulkomitoilla. Pitkäkin kylpijä mahtuu altaaseen hyvin.
Mielestämme yksinkertaisen tyylikäs muotoilu ja ilman turhia vitkuttimia ja hitkuttimia, ja porekylpyä ajatellen hyvät varusteet säätöineen ja valoineen.
Altaassa on säätöjalat ja teräsrunko, joka tuntuu tukevalta.
Vanhemmillamme on melkein 20 vuotias poreallas, jossa on saman tehtaan pumput ja koneet ja vieläkin toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006