Fiksu

temppu

laittaa Jenni änestykseen, sillä saavat Miran ulos varmasti.Näyttää yhtespeli toimivan talossa.

16

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän

      poijaat halua siitä yksinvaltijapirusta oikeesti eroon.

    • toimii eri tavalla

      Miralle plussat ja Jennille miinukset.

      Kilpailijoiden mielipidettä tässä ei kuunnella, koska kilpailijat eivät näe samaa, kuin yleisö.

      Jenni ulos sunnuntaina, niin johan tulee vipinää taloon.
      Muutkin voi näyttää, mihin pystyvät.

      • vähän

        Miksi se Mira on ollut joka äänestyksessä alusta
        asti, jos olis niin hyvä tyyppi.
        Kyllä ne talossa olijat sen paremmin tietää mikä se on, kun sitä kaiket pivät kuuntelee.
        Mira olis pitänyt pistää ulos ekana, mutta ei
        vaika talon porukka sitä haluaa, kunniottakaamme
        heidän tahtoaan.


      • Miralle plussat
        vähän kirjoitti:

        Miksi se Mira on ollut joka äänestyksessä alusta
        asti, jos olis niin hyvä tyyppi.
        Kyllä ne talossa olijat sen paremmin tietää mikä se on, kun sitä kaiket pivät kuuntelee.
        Mira olis pitänyt pistää ulos ekana, mutta ei
        vaika talon porukka sitä haluaa, kunniottakaamme
        heidän tahtoaan.

        Talon asukkaiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
        Taktista kilpailua totta kai.

        Minä päätän kyllä itse ketä äänestän ja valintani on Miralle plussat.

        Minä puolueettomana äänestän, en ole kilpailussa mukana.
        Kilpailijoilla taas on "oma lehmä ojassa".

        Kilpailijoiden tahtoa tässä ei ruveta kunnioittamaan.
        Äänestämme omaksi iloksemme, emme kilpailijoiden.

        Miralle plussat annan ja Jenni saa miinukset.
        Näin tällä kertaa.


      • arvelinkin
        Miralle plussat kirjoitti:

        Talon asukkaiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
        Taktista kilpailua totta kai.

        Minä päätän kyllä itse ketä äänestän ja valintani on Miralle plussat.

        Minä puolueettomana äänestän, en ole kilpailussa mukana.
        Kilpailijoilla taas on "oma lehmä ojassa".

        Kilpailijoiden tahtoa tässä ei ruveta kunnioittamaan.
        Äänestämme omaksi iloksemme, emme kilpailijoiden.

        Miralle plussat annan ja Jenni saa miinukset.
        Näin tällä kertaa.

        Meitä on moneksi.Ihmistuntemusta harvalla.


      • tohon ihmistuntemukseen
        arvelinkin kirjoitti:

        Meitä on moneksi.Ihmistuntemusta harvalla.

        Meinaan, jos koet, ettei sulla ihmistuntemusta ole.


    • että käypi

      vähän eri tavalla kuin kaavailet.=D Nyt kun Jenni tulee ensimmäistä kertaa äänestykseen tulee lopputulos olemaan äänivyöry Miran hyväksi.

      • muisti nyt pätki

        jollain tai sitten ei ole seurattu tarpeeksi ohjelmaa. Jenni on toista kertaa jo äänestyksessä. toivottavasti selviää tästäkin kerrasta.


      • äänestää Jenni ulos
        muisti nyt pätki kirjoitti:

        jollain tai sitten ei ole seurattu tarpeeksi ohjelmaa. Jenni on toista kertaa jo äänestyksessä. toivottavasti selviää tästäkin kerrasta.

        Mut silloin oli tärkeämpi saada Sorella ulos.
        Sovimme, että kyllä Jenni vielä myöhemmin saadaan talosta ulos.

        Nyt sitte kaikki keskitymme vaan Jennin häätöön talosta.
        Jennille miinukset ja Miralle plussat.


    • AAAAAZ

      vahinko vain että se ei auta mitään kun metaaniperse lähtee sunnuntaina ongelmajätelaitokselle!

    • pösilö oot

      yhteispeli my ass. Kyllä siellä pelataan ihan eri panoksilla kuin mitä sinä sieltä kotisohvaltasi/päätteen äärestä ikinä tulet ymmärtämään. Mira jää siis taloon, ei voi mittään.

    • chattis

      Jenni ulos, Mira rules! Kyllä juttu vaan on niin, että Jenni pitää saada ulos talosta. Kalen lähdön jälkeen Jenni muuttui ikäväksi. Olisikohan ristiriitaiset tunteet alkanut vaivata Jenniä. Luulen, että Kalen vaikutus Jenniin oli enemmän, kuin arvaammekaan. Nyt Jennin on aika palata miehensä luo ja selvittelemään ajatuksiaan ja tunteitaan. BB talossa ei ole Jennille enää roolia! Mira on aikuinen ja hyvä tyyppi. Voi kun Mira itsekin ymmärtäisi, että pää pystyyn ja samaa meininkiä kuin viime viikolla. Hyvä Mira!!

    • kersantti

      Aivan oikein. Porukka ajatteli, että täytyy laittaa Miraa vastaan raskasta kalustoa liikkeelle eli meidän Jenny pudottamaan tuo äkäpussi. Jenni muuten tarttui uuteen viikkotehtäväänkin heti hymysuin, näki oikein, kuinka se alkoi miettiä juttua. Äkäpussi sen sijaan alkoi mykkäkoulun. Kyllä Jeba osaa.

      • käyttää muiden ideoita

        Kenellehän ne ideat kuuluvat?
        Mietis sitä, tulet yllättymään.

        Seuraamalla 24/7 ahkerasti tiedät, mistä puhutaan.


      • kersantti
        käyttää muiden ideoita kirjoitti:

        Kenellehän ne ideat kuuluvat?
        Mietis sitä, tulet yllättymään.

        Seuraamalla 24/7 ahkerasti tiedät, mistä puhutaan.

        En kyllä käytä aikaani 24/7 seuraamiseen. Ei tämän nyt niin tärkeä juttu ole. Mutta tuo Jebba on mukava likka seurata. Siinä on oikealla tavalla omanarvon tuntuinen suomalainen nainen. Jebba haastaa miehetkin täysin tasa-arvoisesti. Mira sen sijaan on oikuttelija, kiukuttelija, pelaaja.


    • Meidän äänestäjien tehtävänä onkin saada tuo yhteistyö mitättömäksi , jotta katsojilla on mielenkkintoa enemmän. Mitä eripuraisempi porukka sen enempi säpinää loppuaikaina. Emmehän halua, että yksi määrää ja toiset menee lammaslaumana perässä. Mitä katsottavaa siinä on? Joten Jenni ulos talosta ja räiskyvä Mira jätetään vielä eripuraa loihtimaan. Meille tulee vielä viihdyttävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe