Eilen illalla onnistuin kai sörkkäsemaan jotakin nappeja kun näppäimistö sekosi kokonaan! Näin on käynyt myös kotona "tavallisella koneella". Oho..vau..nyt näppäimistö korjautui juuri kun olin kirjoittamassa tätä viestiä, en koskenut kai mihinkään :o :D Aikaisemmin pystyin kirjoittamaan normaaleja kirjaimia vain kun painoin samaan aikaan Fn:ää pohjassa. Sekoillessa esim. m onkin 0 ja olikohan i 4 ja tuollaista. Miten saan homman korjattua jos taas ilmestyy? Mahtaako johtua jotenkin MSN Messengeristä kun tuntuu että ongelma on ilmaantunut sitä käyttäessä? Kiitti :)
APUA näppäimistö sekaisin!
12
26678
Vastaukset
- Fn-näppäin
Olet saanut näppäimiin sijoitetut numerot käyttöön (vastaa pöytäkoneen näppiksen oikeassa laidassa olevaa numeronäppäinryhmää), katso ohjekirjasta, millä näppäinyhdistelmällä se menee päälle ja millä poistuu. Se on kyllä siellä kerrottu. Funktionäppäin on varmaan toinen niistä, mutta kun ei ole tässä läppäriä kokeiltavana....
- m0m0m0
Oikealla yläkulmassa oleva Num Lock aiheuttaa tuon
- _niinkö?
Onkohan siinä sellaista näppäintä.
- _niinkö?
_niinkö? kirjoitti:
Onkohan siinä sellaista näppäintä.
numeronäppäimet kyllä näkyy:
j=1, k=2,l=3, u=4,i=5, o=6 jne. - _niinkö?
_niinkö? kirjoitti:
numeronäppäimet kyllä näkyy:
j=1, k=2,l=3, u=4,i=5, o=6 jne.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/Keyboard-laptop.jpg
- Mie vaan
_niinkö? kirjoitti:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/Keyboard-laptop.jpg
Omassa läppärissä jos painaa Fn F11 niin se laittaa numeerisen näppäimistön käyttöön.. Läppäri siis Acer Ferrari 5005 WLHi
- lko asfas
Mie vaan kirjoitti:
Omassa läppärissä jos painaa Fn F11 niin se laittaa numeerisen näppäimistön käyttöön.. Läppäri siis Acer Ferrari 5005 WLHi
Sen Fn:n saa pois kun painaa Fn Num (nuoli alas) oikeasta yläkulmasta...
- caromio
Kiitos. Tämä viesti pelasti päiväni!
Siinähän se vika oli, kun näppäimistö antoi mitä sattui. - ff
Mie vaan kirjoitti:
kiitos fn f11 ja vips se korjaantui myös mun läppärikoneessa hp
- FF
ff kirjoitti:
kiitos fn f11 ja vips se korjaantui myös mun läppärikoneessa hp
EIIIII KUN FN NUM LOCK TARKOITIN
- OnpasTyhmäOlo
Kiitos tiedosta nyt minunkin koneesta korjaantui :D
- MKa
Kiitokset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835