Kertokaa itse, mitkä ovat niitä hyviä puolia, mistä tietä voisi kehua. Miksi juuri sinä olet hyvä mies?
Mitkä ovat
15
812
Vastaukset
- Hossi37
Olis varmaan kun tuollaista kysyisi minun ystäviltäni. Itse ei välttämättä ole oikea henkilö tuollaisa määrittelemään, voi pian tulla hivenen lapin lisää vastaukseen :)
Turhaa kuitenkin alkaa luetteleen niitä perinteisiä kliseitä mitä kaikki helposti kirjoittelee mut kuitenki kyllä ne on nuo rehellisyys, toisten huomioiminen, kiltteys, määrätietoisuus. - akkamaista ...
kunhan reikää on tarjolla niin se riittää
- .....tyhmä?
kun puutteessa olen niin minusta tulee ihan juntti ja öhö puhun vaan reijästä öhö.
..vain silloin, kun siitä on minulle jotain hyötyä.
- Mutta yritetään
Olen älykäs, huumorintajuinen, rauhallinen, empaattinen, hyvä kuuntelija.
Nuo tulivat ensimmäisenä mieleen. - scale
kulttuuriin ei kuulu omakehu, joten en ala itseäni kehua. Se on jotenkin noloa.
Itse asiassa jos minua joku muukin kehuu, tunnen itseni vaivautuneeksi.
Tuo omakehu on sitä Ameriikanhömpää.Scale on selvästikin hengenhoimolaiseni tässä asiassa. Itsensä kehuminen on naurettavaa ja muidenkin kehuista tunnen ylensä myötähäpeää. Suomijuntti, minkäs teen.
- scale
Ratikkakuski kirjoitti:
Scale on selvästikin hengenhoimolaiseni tässä asiassa. Itsensä kehuminen on naurettavaa ja muidenkin kehuista tunnen ylensä myötähäpeää. Suomijuntti, minkäs teen.
Mitäpä sitä ittelleen voi?
- Iso Kikke Mulla
Kikkeni on iso kikke, naiset tykkää siitä.
ja se ettei mulla oo minkään sortin tarvetta mihinkään teinipissis-itsensäylistyksiin jossain vitun netin keskustelupalstalla.
- Muikku.
Voi yrmio kulta kun sitä hyvää puolta ei sinussa lasketa, koska ns. vaatimattomuutesi toinen puoli on vittuilu ei-niin-sinua-miellyttäville-ihimisille täällä netissä. Koitappas olla mukava ja vaatimaton. Se vaatiikiin jo aika paljon enemmän;)
Muikku. kirjoitti:
Voi yrmio kulta kun sitä hyvää puolta ei sinussa lasketa, koska ns. vaatimattomuutesi toinen puoli on vittuilu ei-niin-sinua-miellyttäville-ihimisille täällä netissä. Koitappas olla mukava ja vaatimaton. Se vaatiikiin jo aika paljon enemmän;)
dang,dong...'Someone finds salvation, in everyone,
Another only pain. Someone tries to hide himself,
Down inside himself he prays...
And to be yourself is all that you can do...
To be yourself is all that you can do...
To be yourself is all that you can do...
Be yourself is all that you can doooo.....
Suosittelen sullekkin samaa mantraa iänikuisen toisten mielipiteiden kyselemisen sijaan, elämä helpottuu kummasti :-)
- Toad
kolme tuntia asiaa pohtinut ja mitään kehumisen arvoista ei ole tullut mieleen. Eikö saa olla hyvä mies ilman kehuttavia puolia, olla vaan?
- puolen
vois mainita,en koskaan kehu itteeni.
täydellinen... mut silti, mie vastaan että vaatimaton =) ja syötävän söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222