Tietääkö kukaan mistä ihmeestä johtuu kun kaverini laittaa minulle viestiä niin minun kännykän näytössä näkyy että esim. "10 viestiä vastaan otettu". Vaikka todellisuudessa viestejä tulee vain yksi ja sen pituus ei ole kuin yhden tai kahden viestin verran. Kellään kokemuksia samanlaisesta...? Kunhan vain ei operaattori veloita kaikista niistä viesteistä joita ei todellisuudessa ole edes tullut...
Tietääkö kukaan....
Kaikennäköistä...
2
556
Vastaukset
- SIEMENS S65
Moi ! Minulla on Siemens S65 ja siinä on animaatioita joita voi laittaa sms viestin yhteyteen esm.pokaali joka pyörii niin tämä kyseinen animaatio vie merkkejä paljon joten tulee äkkiä viestien määräksi täydet 9 joten he kai veloittavat merkkien määrä'stä joita kuluu animaatioon.
Sinulla ei ehkä kännykässä näy kyseisiä animaatioita joita on laitettu msm viestiin.
T:Marko- Kaikennäköistä...
Kiitoksia vastauksesta. Pitää ruveta tutkimaan asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874