Hei! Olen jo pitkään suunnitellut oman musiikkivideon tekemistä, mutta en osaa tehdä sellaista! Olen siirtänyt videotiedostoja koneelleni, mutta siihen se on jäänyt koska en osaa liittää niihin musiikkia enkä editoida.
Voisiko joku kertoa minulle kuinka tehdään omia musiikki videoita? Olen enemmäin kuin kiitollinen jos joku viitsisi minua neuvoa siinä. :) Kiitos
Oma Musiikkivideo
1
611
Vastaukset
- Digiootti
Videoa ja musiikkia voi liittää videoeditointiohjelmalla, esimerkiksi Windiws xp:n mukana tulevalla Movie maker ohjelmalla saa jonkinlaisen musavideon aikaiseksi.
Jos haluat helpommalla ja kenties näyttävämmän teoksen niin joissain kaupallisissa ohjelmissa on automaattinen musiikkivideon tai kuvaesityksen teko. jolloin ei tarvitse muuta kuin laittaa video ja musiikki aikajanalle, senjälkeen valita haluamanas tyyli ja vähän ajan kuluttua musiikkivideo on valmis vaikka DVD:lle polttoon.
Olen tehnyt ohjeen Pinnacle Studio 10 Plus uhjelmalle valokuvaesityksen tekoon, mutta samalla tavalla sillä syntyy musiikkivideokin.
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/Valokuvien_vienti_DVD:lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627