Donkey Kong -elektroniikkapeli

Retroilija

Kenellä on se vanha Donkey Kong -elektroniikkapeli?

12

3935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTER-88

Ai se missä apina kaappaa tytön ja se täytyy Mariolla hakea sieltä tason huipulta? Noita Donkey kong elektroniikka pelejä on myös kaksi muuta, joten en tiedä mitä niistä tarkoitat.

Mahtava peli ainakin se alkuperäinen. Olen pelanut sitä Donkey kong 64:sen mukana ja Nes emullakin testannut.

• Retroilija

Tarkoitan sitä, missä on kaksi ruutua ja se on valmistettu vuonna 1982.

• MASTER-88

• Retroilija

• Vanha pelaaja
        MASTER-88 kirjoitti:

Tätä
        http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong jr arcade&btnG=Hae

vai tätä
        http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong 3 arcade

Tietääkseni et tarkoita sitä alkuperäistä, koska muistaakseni siinä oli valmistus vuosi 1981. No tuossa saat kuvia siihenkin

http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong arcade&btnG=Hae

Varmaankin tätä kuitenkin :)

http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong game & Watch

Nintendo Arcade-masiinoita vois olla aiiiiika hankala Suomesta löytää.

• Donkey haisu

Donkey kong eli haisu hon on kakkaa syövä gorilla jonka tarkoitus on olla tyhmä. Tässä pari keksittyä laulua ja Haisu honin ylesimmät sanonnat.. haisu hon sanoo: ratti irti, mä en tajuu. (Sokka irti) ratti irti: ratti irti mä irrotin sen ja mä en tajuu siitä niinku yhtään mitään hei heihei prööt.(Taivas lyö tulta) pönttö lyö tulta alapuolellamme taitaa pikkusen perä kärähtääää!!!

• Vanha pelaaja

Täältä löytyy seuraavat Nintendo Game & Watch -pelit:
      - Zelda
      - Donkey Kong
      - Donkey Kong 2
      - Donkey Kong Jr.
      - Mario Bros.
      - Safebuster ( pakkaus ja ohjeet)
      - Oil Panic ( pakkaus ja ohjeet)
      - Parachute ( pakkaus)

ja table topit:
      - Popeye
      - Donkey Kong Jr

On mulla ollut muitakin, esim Squish, Gold Cliff, Super Mario Bros, Mickey And Donald, Octopus, mutta on tullut myytyä pois.

• Joni!

Täältä löytyy elektroniikka peli jos tarjoitat sitä jossa diddyllä pelataan ja sitte siinä on jotain krokotiilejä siinä maassa. :D Löytyy myös Donkey Kong 1 Super Nintendolle! :p

• XJSDJ

KSIOSDOSD

• gamewatcher

Täältä löytyy kaksi noita Game & Watch -pelejä:

- Donkey Kong (Multiscreen)
      - Donkey Kong Jr. (Widescreen)

ja edelleen ovat toimintakuntoisia ja niitä tulee myös vielä aika ajoin pelailtuakin.

Lisäksi löytyy myös muita elektroniikkapelejä (muiden kuin Nintendon valmistamia). Norsupeli, jossa pitää kerätä banaaneja puista ja varoa hiiriä ja toinen on jalkapallopeli, jossa pitää maalivahtina torjutaan palloja. Noiden lisäksi löytyy vielä yksi nyrkkeilypeli.

• s44lgaa
    • Anonyymi

Dkc1 pelissä peli alkaa Kongo Junglessa ja sitä ennen kongin banana stashi. Donkey Kong on siis Kongolainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      60
      5774
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      108
      5118
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      360
      4011
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      143
      3279
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      52
      2771
    6. 26
      2103
    7. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      123
      2082
    8. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1917
    9. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      83
      1893
    10. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      249
      1886
    Aihe