Donkey Kong -elektroniikkapeli

Retroilija

Kenellä on se vanha Donkey Kong -elektroniikkapeli?

11

3618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTER-88

Ai se missä apina kaappaa tytön ja se täytyy Mariolla hakea sieltä tason huipulta? Noita Donkey kong elektroniikka pelejä on myös kaksi muuta, joten en tiedä mitä niistä tarkoitat.

Mahtava peli ainakin se alkuperäinen. Olen pelanut sitä Donkey kong 64:sen mukana ja Nes emullakin testannut.

• Retroilija

Tarkoitan sitä, missä on kaksi ruutua ja se on valmistettu vuonna 1982.

• MASTER-88

• Retroilija

• Vanha pelaaja
        MASTER-88 kirjoitti:

Tätä
        http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong jr arcade&btnG=Hae

vai tätä
        http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong 3 arcade

Tietääkseni et tarkoita sitä alkuperäistä, koska muistaakseni siinä oli valmistus vuosi 1981. No tuossa saat kuvia siihenkin

http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong arcade&btnG=Hae

Varmaankin tätä kuitenkin :)

http://www.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=donkey kong game & Watch

Nintendo Arcade-masiinoita vois olla aiiiiika hankala Suomesta löytää.

• Donkey haisu

Donkey kong eli haisu hon on kakkaa syövä gorilla jonka tarkoitus on olla tyhmä. Tässä pari keksittyä laulua ja Haisu honin ylesimmät sanonnat.. haisu hon sanoo: ratti irti, mä en tajuu. (Sokka irti) ratti irti: ratti irti mä irrotin sen ja mä en tajuu siitä niinku yhtään mitään hei heihei prööt.(Taivas lyö tulta) pönttö lyö tulta alapuolellamme taitaa pikkusen perä kärähtääää!!!

• Vanha pelaaja

Täältä löytyy seuraavat Nintendo Game & Watch -pelit:
      - Zelda
      - Donkey Kong
      - Donkey Kong 2
      - Donkey Kong Jr.
      - Mario Bros.
      - Safebuster ( pakkaus ja ohjeet)
      - Oil Panic ( pakkaus ja ohjeet)
      - Parachute ( pakkaus)

ja table topit:
      - Popeye
      - Donkey Kong Jr

On mulla ollut muitakin, esim Squish, Gold Cliff, Super Mario Bros, Mickey And Donald, Octopus, mutta on tullut myytyä pois.

• Joni!

Täältä löytyy elektroniikka peli jos tarjoitat sitä jossa diddyllä pelataan ja sitte siinä on jotain krokotiilejä siinä maassa. :D Löytyy myös Donkey Kong 1 Super Nintendolle! :p

• XJSDJ

KSIOSDOSD

• gamewatcher

Täältä löytyy kaksi noita Game & Watch -pelejä:

- Donkey Kong (Multiscreen)
      - Donkey Kong Jr. (Widescreen)

ja edelleen ovat toimintakuntoisia ja niitä tulee myös vielä aika ajoin pelailtuakin.

Lisäksi löytyy myös muita elektroniikkapelejä (muiden kuin Nintendon valmistamia). Norsupeli, jossa pitää kerätä banaaneja puista ja varoa hiiriä ja toinen on jalkapallopeli, jossa pitää maalivahtina torjutaan palloja. Noiden lisäksi löytyy vielä yksi nyrkkeilypeli.

• s44lgaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe