Useimmat matkatoimistot eivät enää myy ns. mies- ja naispaikkoja. Yksin matkustavan on nykyisin ostettava huone / huoneisto yhdelle ja maksettava lisämaksu. Tuo lisämaksu on kohtuuton lähes kaikkiin EU-maihin: 200-400 euroa per viikko. Aasian ja Turkin hotelleissa tuo lisämaksu on vielä kohtuullinen: noin 50-100 euroa. Ainakin minun matkustaminen EU-alueella väheni merkittävästi, sillä on järjetöntä maksaa lisähintaa parin viikon matkasta esim. 800 euroa.
Missä mies- ja naispaikat?
Ihmettelijä!
3
580
Vastaukset
- Mies ja naispaikat löytyy
Ei löytynyt suomenkielen wikistä mutta jos osaat englantia niin
http://en.wikipedia.org/wiki/Hostel- valmismatkoista
Kyse oli suomalaisten matkanjärjestäjien ns. valmismatkoista, joista nuo mies- ja naispaikat ovat hävinneet. Vastaat pikkasen väärään asiaan!
- alle satasen
myös Euroopassa, etenkin Kreikasta ja Bulgariasta löytyy paljon edullisia vaihtoehtoja yksin matkustavalle. Itse mieluummin maksan sen vajaan satasen kuin jännitän että millainen tyyppi sattuu olemaan huonetoverina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575990
- 1145565
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323275- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232100
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131910On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151831