Heip!
Onko kenelläkään kokemusta asunnon vuokraamisesta yritykselle?
Omistamme hyväkuntoisen kolmion Pikku-Huopalahdesta, ja olemme lähdössä ulkomaille pariksi vuodeksi. Tuntuu että yritys olisi vakaampi vuokranmaksaja kuin yksityinen. Yritys joka tarjoaa vaikkapa komennuksella oleville ulkomaisille työntekijöilleen asuntoa kiinnostaa (esim isot IT-firmat).
Onko kokemusta?
t. Peter
Asunnon vuokraaminen yritykselle?
1
2851
Vastaukset
- omia on
Riippuu yrityksestä. Se että vuokraat yritykselle ei kerro tulevista asukkaista mitään, eikä siitä kuinka monta asukasta kämpässä asuu vuokra-aikana. Ongelma tilanteissa ja vuokran maksussa iso ja vakavarainen firma on kokemukseni perusteella ollut hyvä vuokralainen. Pienet yritykset rinnastan yksityisiin vuokralaisiin ja edellytän 2 kuukauden vakuutta. Isot firmat eivät muuten maksa vuokra vakuuksia.
Yritykset ovat kuitenkin vähentäneet nimiinsä otettujen asuntojen määrää ja kaikki muutkin haluavat vuokrata niille. Jos siis saat vuokralaiseksi suuren yrityksen niin hyvä, mutta se ei ole helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294