Olen 15 ja puoli vuotias poika, jolla ei ole vieläkään alkanut äänenmurros. Siis ei se enää ole semmoinen 5 vuotiaan täyskimeä ääni, mutta ei paljon sitä parempi. Voiko äänenmurros alkaa vasta näin myöhään tai voiko se tulla osittain? Nimittäin joskus 11-12 vuotiaana meni tälläiseksi ja siitä ei ole muuttunut mihinkään. Elämä on yhtä kärsimystä tämän takia.
Äänenmurros ei vain ala!
17
5882
Vastaukset
- 16-vuotias
Joillain kavereillani, jotka ovat 16 on vielä aika korkea ääni, ettei ole ollut vielä äänenmurrosta. Enkä usko, että heille ei muka tulisi, sillä kaikki he ovat normaali ihmisiä. Kaverin isoveljellä alkoi 18-vuotiaana:S
Itsellä alkoi 12-vuotiaana, mutta mutta.... - Jaffajaffa
Osalla miehenaluista äänenmurros tulee vasta armeija-aikoihin,18-19-vuotiaana. Ei hätää,kyllä se sieltä tulee! Kaikista ei toki tule mitään viski-kurkkuja,mutta ääni madaltuu kyllä niin että sen itsekin huomaa,äänenmurrosta ei siis voi "missata". Kärsivällisyyttä odotteluun.
- Opastaja2
Lisää tästä linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000017&posting=22000000018706352 - asghsha
nojaa ihmettelin itekkin mutta minulla alko 15v ettei onneksi niin kauhean myöhään
- 16v poika
lol mulki alko 15v :P fun fun. ja mitä väliä jos alkaa myöhään. jos sitä aikasemmin kehittyy niin sitä pienemmäksi ihminen jää :D
- Aku-sedo
Ei voi saada hirveen helposti sitä tiettyä tyttöä, jos yrittää iskee(lol) jollain 10-vuotiaan äänellä suunnilleen...
- asdfuck
Ite 16 ja ääni ei madaltunut oikeastaan ollenkaan. Täysin normaalia.
- Kalja mursu
Oon 22-vuotias eikä äänenmurrosta D: Eikä siemennestettä tule, jos masturboobs
- Anonyymi
Ootko tosissasi
- Anonyymi
fuc
- Anonyymi
Hormooniton pelle
- Anonyymi
Meikäläine 19-vuotias, eikä vielä äänenmurrosta… murrosikä alkoi 18 vuotiaana.. ei voi muuta sanoa ku että vittu
- Anonyymi
Olen melkein 15 ja puoli vuotias Eikä mun ääni kyllä kauheasti ole muuttunut
- Anonyymi
Ei munkaan
- Anonyymi
Mulla on just tuo sama ongelma ja se on tuskaa
- Anonyymi
Noh ei kaikille vaan tuu matalaa whiskybassoääntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800