Äänenmurros ei vain ala!

zzzzzzz

Olen 15 ja puoli vuotias poika, jolla ei ole vieläkään alkanut äänenmurros. Siis ei se enää ole semmoinen 5 vuotiaan täyskimeä ääni, mutta ei paljon sitä parempi. Voiko äänenmurros alkaa vasta näin myöhään tai voiko se tulla osittain? Nimittäin joskus 11-12 vuotiaana meni tälläiseksi ja siitä ei ole muuttunut mihinkään. Elämä on yhtä kärsimystä tämän takia.

16

5355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16-vuotias

      Joillain kavereillani, jotka ovat 16 on vielä aika korkea ääni, ettei ole ollut vielä äänenmurrosta. Enkä usko, että heille ei muka tulisi, sillä kaikki he ovat normaali ihmisiä. Kaverin isoveljellä alkoi 18-vuotiaana:S

      Itsellä alkoi 12-vuotiaana, mutta mutta....

    • Jaffajaffa

      Osalla miehenaluista äänenmurros tulee vasta armeija-aikoihin,18-19-vuotiaana. Ei hätää,kyllä se sieltä tulee! Kaikista ei toki tule mitään viski-kurkkuja,mutta ääni madaltuu kyllä niin että sen itsekin huomaa,äänenmurrosta ei siis voi "missata". Kärsivällisyyttä odotteluun.

    • asghsha

      nojaa ihmettelin itekkin mutta minulla alko 15v ettei onneksi niin kauhean myöhään

    • 16v poika

      lol mulki alko 15v :P fun fun. ja mitä väliä jos alkaa myöhään. jos sitä aikasemmin kehittyy niin sitä pienemmäksi ihminen jää :D

      • Aku-sedo

        Ei voi saada hirveen helposti sitä tiettyä tyttöä, jos yrittää iskee(lol) jollain 10-vuotiaan äänellä suunnilleen...


    • asdfuck

      Ite 16 ja ääni ei madaltunut oikeastaan ollenkaan. Täysin normaalia.

    • Kalja mursu

      Oon 22-vuotias eikä äänenmurrosta D: Eikä siemennestettä tule, jos masturboobs

      • Anonyymi

        Ootko tosissasi


      • Anonyymi

        fuc


    • Anonyymi

      Meikäläine 19-vuotias, eikä vielä äänenmurrosta… murrosikä alkoi 18 vuotiaana.. ei voi muuta sanoa ku että vittu

    • Anonyymi

      Olen melkein 15 ja puoli vuotias Eikä mun ääni kyllä kauheasti ole muuttunut

      • Anonyymi

        Ei munkaan


    • Anonyymi

      Mulla on just tuo sama ongelma ja se on tuskaa

      • Anonyymi

        Noh ei kaikille vaan tuu matalaa whiskybassoääntä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe