Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tower of London

40+

Olen menossa 2.11 Lontooseen.Kannattaako mennä "Tower of Londoniin"? Tai riittääkö että näkee sen ulkopuolelta? Ja vielä.. Mikä teatterinäytös on "in" nyt? Tack på förhand!

12

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään ulkoa näe

      Towerissa järjestetään aina välilä jotain rituaaleja joissa uhrataan neitsyitä ja juodaan ver...

      No jos vakavasti otetaan niin tässä lyhyt oppimäärä. (oletusarvoisesti osaat englantia)

      http://en.wikipedia.org/wiki/Tower_of_London

      Itse näin sen vain ulkoapäin kun matkakumppani ei sinne jaksanutkaan mennä, seuraavalla kerralla menen toki sisälle joka on "ainoa oikea tapa nähdä Lontoon Torni".

      Teattereista en tiedä mtn

      Vasso kuu!

    • siellä ole

      ne jalokivet?

    • sisse

      Hei,

      kyllä minusta kannattaa piipahtaa, on se sen verran näyttävä rakennuskokonaisuus ja siellä tosiaan on nuo kruununkalleudetkin esillä, jos kiinnostaa. Kesäaikaan jonot olivat melkoiset, mutta netistä sai liput, ja pääsi sisään jonojen ohi. Toinen käynnin arvoinen paikka on siinä vieressä, eli Towerin silta - kiva kävellä siellä ylhäällä katselemassa maisemia.

    • Lontoolainen

      Siella ovat tosiaan kruununjalokivet. Muutenkin on nakemisen & kokemisen arvoinen paikka, vaikka kallis onkin, ihan jo senkin vuoksi, etta se on rauhallinen keidas. Ilmainen kiertokaynti vartijoiden opastamana on erittain antoisa.

      Teattereihin yleensa taytyy ostaa liput etukateen, ellei sitten mene matineanaytokseen. Taman hetken ehdoton ykkonen on Spamalot.

      http://www.thisislondon.co.uk/westendshows/

      • 40+

        Yritin saada liput äsken Spamalotiin. Mun mies on Monthy Pyton fani, niin se olisi ollut mainiota. Mutta turha toivo. Kaikki loppuunmyyty. Onko mahdollisuus saada kadulta lippuja? Viimeksi kun kävin Lontoossa siellä oli paljon semmosta touhua.
        Ursäkta min dåliga finska....


      • ++++ +
        40+ kirjoitti:

        Yritin saada liput äsken Spamalotiin. Mun mies on Monthy Pyton fani, niin se olisi ollut mainiota. Mutta turha toivo. Kaikki loppuunmyyty. Onko mahdollisuus saada kadulta lippuja? Viimeksi kun kävin Lontoossa siellä oli paljon semmosta touhua.
        Ursäkta min dåliga finska....

        Katso: www.officiallondontheatre.co.uk - sivuilta lisätietoja eri teatteri/musikaali esityksistä. Kun olet paikan päällä, käy tsekkaamassa Leicester Squarella oleva TKTS lippukioski, jossa myydään puoleen hintaan lippuja saman päivän esityksiin. Varaudu jonottamaan. Ns. "kadulta" ei lippuja kannata ostaa, ellei halua maksaa hillitöntä lisähintaa. Kaikkein paras tapa saada lippuja myös uusimpiin, "loppuunmyytyihin" esityksiin, on käydä kysymässä niitä suoraan ao. teatterin lippukassalta. Silloin lippujen hintoihin ei tule mitään ylimääräisiä välityspalkkioita tai lisämaksuja. Spamalotista en osaa sanoa, mutta itse olen aina onnistunut tällä tavalla saamaan liput myös aivan uutuusesityksiin. Lycka till!


      • Bialystock
        ++++ + kirjoitti:

        Katso: www.officiallondontheatre.co.uk - sivuilta lisätietoja eri teatteri/musikaali esityksistä. Kun olet paikan päällä, käy tsekkaamassa Leicester Squarella oleva TKTS lippukioski, jossa myydään puoleen hintaan lippuja saman päivän esityksiin. Varaudu jonottamaan. Ns. "kadulta" ei lippuja kannata ostaa, ellei halua maksaa hillitöntä lisähintaa. Kaikkein paras tapa saada lippuja myös uusimpiin, "loppuunmyytyihin" esityksiin, on käydä kysymässä niitä suoraan ao. teatterin lippukassalta. Silloin lippujen hintoihin ei tule mitään ylimääräisiä välityspalkkioita tai lisämaksuja. Spamalotista en osaa sanoa, mutta itse olen aina onnistunut tällä tavalla saamaan liput myös aivan uutuusesityksiin. Lycka till!

        Jos haluaa todella mennä katsomaan jotakin kunnon esitystä hyviltä paikoilta, niin liput pitää ehdotomasti varata Lontoon West Endiin etukäteen! Minä en ainakaan viitsi kuluttaa Lontoon lomastani montaa tuntia jonottamalla Leicester Squarella lopputuloksena upper cirle-liput johonkin surkeaan performannssiin. West Endissäkin pyörii paljon p..kaa verhottuna kimallukseen. Itse olen varannut lippuja firstcalltickets.co.uk:sta sekä ticketmasterista. Mutta toki suoraan lippuluukultakin voi saada lippuja joihinkin vuosia pyörineisiin esityksiin varsinkin keskellä viikkoa.


    • 50+

      Jos vain arvostaa vanhaa ja historiaa yleensä, niin kyllä nämä kolossit kannattaa läpi käydä.

      Teattereista en tiedä, mutta mene Queenin musikaaliin, jos vain saat lippuja. Mahtava spektaakkeli! Tämä Domenion-teatteri on aivan Tottenhamin metroaseman vieressä.

    • mod_esty

      Käytiin katsomassa Producers, The (Mel Brooksin pitkään Broadwaylla mennyt musikaali, paljon Tony awardseja kerännyt), oli kyllä seurueen mieleen, vieläkin nauretaan... Netissä surffaamalla löydät trailerinkin. Liput saa tilattua netin kautta tai yrittä paikan päältä. Spamalothan (Monte Python uusioviritelmä) menee tietysti uutena ja paljon hehkutettuna, muttei niin järin hehkuttavia arvioita ole saanut.

      http://www.theproducerslondon.com/

      • Bialystock

        Oletko kuullut, että The Producers lakkaa pyörimästä New Yorkissakin ensi kesänä? Lontoossahan se on jo sulkenut ovensa. Mel Brooksin poppoolta on tulossa seuraavaksi musikaaliversio elokuvasta Young Frankenstein. Se on pakko nähdä!


      • mod_esty
        Bialystock kirjoitti:

        Oletko kuullut, että The Producers lakkaa pyörimästä New Yorkissakin ensi kesänä? Lontoossahan se on jo sulkenut ovensa. Mel Brooksin poppoolta on tulossa seuraavaksi musikaaliversio elokuvasta Young Frankenstein. Se on pakko nähdä!

        Milloinkahan pääsee stagelle? Hesarista luin, että Hgin kaupunginteatteri (muistelen) oli hankkinut oikeudet the producersiin, mitenkäköhän onnistuu ;))) ihan peloittaa ;)))


      • Bialystock
        mod_esty kirjoitti:

        Milloinkahan pääsee stagelle? Hesarista luin, että Hgin kaupunginteatteri (muistelen) oli hankkinut oikeudet the producersiin, mitenkäköhän onnistuu ;))) ihan peloittaa ;)))

        Minä en usko että The Producers olisi kovinkaan luonnollinen suomenkielelle väännettynä. Mutta riippuu tietysti miehityksestäkin. Vähän kyllä hirvittää ajatella että sinne taas tunkee joku Marco Bjurström nokkansa, joka ei todellakaan ole mikään Susan Stroman! Mutta saa nähdä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe