Ensimmäisen kerran Miran kanssa...

_nelkkynen_

Olen seurustellu Miran kanssa jo useamman vuoden, hän on keskipituinen ja hoikka nyt 20-vuotias, ja sen kohtuu kokoiset rinnat saa hänen vyötärön tuntumaan hoikemmalta.

Me tavattiin ensimmäisen kerran, kun kumpikin oli hakemassa samaan ammatilliseen koulutukseen. Kun ensimmäisen kerran istuttiin vierekkäin kahvilla, eräässä kahviossa.

Myöhemmin illempana, menimme minun kämpilleni, istuimme Miran kanssa mun sängyn reunalla vierekkäin, ja hän antoi minun laittaa käteni puseronsa sisään, tunnustelin Miran kiinteitä rintoja, ja hän oli selvästi tyytyväinen sen tuomaan hyvän olon tunteeseen, suudeltiin toisiamme kiihkeästi, Avasin Miran puseron ja näin uljaat rinnat, mitkä näkyivät läpi kireästä topista, mikä oli puseron alla.

Suudeltiin ja halattiin pitkään, tunsin kuinka "pikkuveli" housuissani alkoi käydä jo levottomaksi. Avasin Miran farkkujen napit, huomasin että hänellä oli seksikkään vaaleanpunaiset stringit jalassa.

En ehtiny kauaa miettiä, kun riisuin Miran farkut pois. Siinä hän oli alusvaatteisillaan edessäni, ihanat stringit jaloissa ja kireä toppi.

Nyt suorastaan housuissani kaluni oli niin kovana että ihan pakotti, riisuin omat vaatteet, housut ja puseron. Olimme molemmat alusvaatteisillamme.

Ei siinä voimu muuta ku sanoa Miralle että sä oot todella ihana ja kiihoittava.
Mira ei sanonut mitään, hymyili vaan, ja laittoi kätensä boksereideni sisään, ja alkoi hieroa kovaa kyrpääni, se tutui satumaiselta, en voinu olla suutelematta Miran Rintoja, hyväillä niitä, tunsin kuinka Mira nautti kyrpäni hyväilystä.

Riisuin Miran stringit pois, toppi jäi puoliksi päälle, rinnat esillä. Miran karvoitus oli todella siistiksi leikattu, klitoris näkyi, ja se oli ihan kiimasta turvoksissa.

Mira meni makaamaan seläälleen sänkyyn, ja nosti hivenen jalkansa koukkuun, rupesin hiljalleen nuolemaan Miran pimppaa, hän maistui erittäin ihanalta, Mira ynisi kiihoituksesta ja nautinnosta hiljalleen. Jatkoin nuolemistani, levitin sormilla häpyä hieman enemmän auki ja litkin, kuin kissa maitoa konsanaan, Miran nesteitä, hän sai monta orgasmia, ja väänteli niiden tahdissa lantiotaan.

Työnsin varovaisesti sormeni Miran emättimeen samalla, se vaikuttikin heti häneen, ja yhä rajumpi orgasmi seurasi toistaan, kun työntelin Miran märässä pillussa sormeani.

Hetkisen kuluttua Mira nousi istualleen, ja minä puolikova kyrpä pystyssä hänen eteensä. Ei siinä ehtinyt paljoa sanoja vaihtaa, katseet riittivät, ja Miran ihanan nautinnolliset ilmeet kertoivat hänen haluavan vaan lisää.

Mira tarttui kyrpääni kiinni, kuten ennemminkin, hieroi sitä ihanan hitaasti kädessään, ja lipoi terskaa kielellään. Hän otti kyrpäni nupin suhunsa ja imi sitä kiivaasti ja kutitteli kielellään, en oikein tiennyt miten päin olisin, niin hyvälle se tuntui. Mira jatkoi hetkisen viellä kullini imemistä, kunnes tunsin mällin olevan tulossa.

Mira lopetti, ja sanoi, haluun sut mun sisääni, ei siinä meikäläistä tarvinnu montaa kertaa kehoittaa. Mira kävi sängylle vatsalleen makuulle, ja nosti pyllyään pystyyn.

Kaivoin lompakosta kondomin, ja kiskoin sen kiireesti kaluni päälle, ja sovitin sen varovasti takaapäin Miran märkään pilluun.

työnsin kuin viimeistä päivää, parrua Miran pilluun, pillun lihakset supistelivat kyrpäni ympärillä, ja se tuntui sanoin kuvaamattoman ihanalta, Mira voihki nautinnosta, ja tunsin jälleen kuinka siemensyöksy alkaa olla lähellä.

Mira sanoi, että han haluaa "ratsastaa" no eipä siinä mitään, menin seläälleni aänkyyn, ja Mira istuutui kyrpäni päälle, se jos mikään oli taivaallista, hyväilin Miran pehmeitä rintoja, ja välillä hän kumartui antamaan minulle intohimoisen suudelman, enää kauaa ei voi tätä kestää, ajattelin kun mälli oli tulossa, mutta eihän voi noin ihanaa naista puutteeseenkaan jättää.

Lopetimme ratsastuksen, ja Mira otti kiinni kyrvästäni ja hieroi sitä rintojensa väliin, kauaa ei mennyt kun mällit lensi.

Mira oli rinnoiltaan ihan spernan peitossa, mutta naureskeli vain, että tämä oli ihanaa, ja haluu viel lisää.

Maattiin siinä hetki vierekkäin, kunnes jo taas Mira otti kiinni kyrvästäni ja hieroi sitä, kauaa ei tarvinnut kun se oli seisokissa. Mira otti sen suuhunsa melkein puoliksi ja imi sitä kuin tikkaria, se tuntui todella hyvälle.

Ja sitten ruvettiin uusiksi panemaan, Miran kuuman kostea pillu paljaan kaluni ympärillä oli jotakin ennen kokematonta, Mira makasi seläällään, ja minä hänen päällään, tunsin joka kerta kun Mira sai orgasmin, yhä vaan voimmakkaamman tunteen kyrpäniympärillä, sitä ei voinut kestää kovin pitkään, se olin niin kiihoittavaa, hetkisen työntelin vielä, ennenkuin vedin kyrpäni pois ja saman tien lensi mällit Miran päälle.

No hetkisen kuluttua kun olimme molemmat siistiytyneet, makasimme vierekkäin sängyllä, ja Mira sanoi kunka ihanalta se tuntui, ja lisäsi että oli hänen ensimmäinen kertansa, kun oltiin yhdynnässä. En minäkään montaa kertaa ollut tuota ihanuutta viel kokenut, mutta se on jo kokonaan eri asia.

Palautetta otetaan vastaan

1

11675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      varmaan naurettavinta mitä oon lukenu :D haahaa! mainiot välihuomautukset "mutta eihän voi noin ihanaa naista puutteeseenkaan jättää..." justiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe