Siinä se kysymys tulikin. Mietin tässä että kun ikää alkaa oleen tarpeeksi riisipuurolle ja viljoillekin jo, niin olisikohan mahdollista tehdä riisipuuro valmiista riisihiutaleista? Käyttäen tietysi nan-maitoa. Vai sisältääkö nuo hiutaleet jotain mitä pieni ei kestä? Hiutalepuurolle (kaura) on kuitenkin neuvolan siunaus...Kiitos!
Nallen riisihiutalepuuro...
5
4493
Vastaukset
- -äiti-
Voi antaa riisihiutalepuuroa. Eihän siinä ole muuta kuin riisiä. Kaikki tavalliset hiutalepuurot ovat sallittuja, jos ei vauva ole allerginen sille viljalle, josta hiutaleet on tehty.
- joo..
Mä olen itse tehnyt myös riisihiutalepuuroa, kun aluksi meidän poika ei tykännyt kaurapuurosta. Tein sen puuron veteen. Tosin lisäsin valmiiseen puuroon jotain hedelmä- tai marjasosetta.
- a.p.
Kiitos vaan vastauksista..mä luulen että meidänkään mies ei kaurapuuroon ihastu, ainakaan hiutale sellaiseen. Joten riisipuuroa siis!
- kaikkia
kauraa, mannaa, vispi, 4 viljan, ohraa, vehnää, grahamjauhopuuroa ja väliin kaupan vauvapuurojauheita. Aikasemmin olen keittänyt kaikki puurot veteen, mutta nyt olen ajatellut alkaa keittään maitoon. Poika 10 kk.
- tähän
Mä olen yleensä keittänyt isomman annoksen kerralla, että siitä on riittänyt pari päivää ja juuri ennen syöntiä lorauttanut hieman korviketta sekaan. Hedelmäsosetta mauksi, joskus kanelia. Kaurapuuroa meilläkin inhosi, mutta huomasin, että noi hiutalepuurot menee monesti paremmin ILMAN hedelmäsoseita sellaisenaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232