Jos tiedät 50 discojen osoitteet ja aukioloajat niin kerro!
Disco 50+
4
1737
Vastaukset
- liikkuja____
Yrjönkatu 18. klo 19-01. Kerran kuussa, seuraava 11.11.
- Lilu Nissinen-Turja
Hei,
Disco K-50 lauantaina 11.11. ja 9.12. ravintola G18:ssa, Yrjönkatu 18. DJ Håkki. Ovet avataan klo 19, showtime klo 20, ovet suljetaan klo 01. Sisäänpääsy 10 euroa.
Tervetuloa!
Lilu & Mosse & Håkki / Disco K-50- Vaalea, sutjakka 54v
Minä luin Hesarista, että on diskoiltu Espan kappelin kellarissa ja ajattelin, että nyt seuraavan kerran mukaan! Mitä? Seuraavan kerran vasta syyskuussa! Miten jaksan odottaa, kun jalkoja hypityttää? En käy ravintoloissa, koska siellä tunnen itseni liian aikuiseksi nuorempien joukossa eikä voi mennä itsekseen tanssimaan. Eikö missään ole 50 iloista meininkiä?
- Lilu Nissinen-Turja
Vaalea, sutjakka 54v kirjoitti:
Minä luin Hesarista, että on diskoiltu Espan kappelin kellarissa ja ajattelin, että nyt seuraavan kerran mukaan! Mitä? Seuraavan kerran vasta syyskuussa! Miten jaksan odottaa, kun jalkoja hypityttää? En käy ravintoloissa, koska siellä tunnen itseni liian aikuiseksi nuorempien joukossa eikä voi mennä itsekseen tanssimaan. Eikö missään ole 50 iloista meininkiä?
Hei Sutjakka,
näin on, kesällä pidämme 3 kk hengähdys- ja suunnittelutauon. Melkein kolmen vuoden kokemus K-50 diskosta on osoittanut, että suurin osa meidän ikäisistä häipyy kevään tullen mökeilleen ja veneilleen jne.
Kappelin kellarissa diskoillaan seuraavan kerran syyskuun 13. päivänä. Nettisivuja kannattaa tarkkailla kesänkin aikana, koska tiedotan siellä mm. K50-uudenvuodenristeilystä, elokuun Back to the Sixties -tapahtumasta Billnäsissä ym.
Oikein hyvää ja vauhdikasta kesää sinulle toivottaa
Lilu Nissinen-Turja
www.k50.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659