Laskutusohjelma iMacille?

Edullinen?

Olen aikeissa ostaa uuden iMac -koneen, mutta pienyrittäjänä yksi asia askarruttaa. Eli mistä löydän edullisen ja hyvin toimivan, mielellään suomenkielisen laskutusohjelman yritykseni tarpeisiin?
HelpostiLaskua olen nyt käyttänyt ja siitä hirmuisesti pitänyt mutta siitä ei Mac -versiota ole saatavilla. Eli jos joku on tietoinen vastaavasta Mac -sovelluksesta, hyvin mielelläni ottaisin tietoja vastaan, kiitos!

22

13213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • rrr

        Ääni Arkhimedekselle!


      • ...
        rrr kirjoitti:

        Ääni Arkhimedekselle!

        Archimedes taitaa kelvata. Vielä tarvitsisin pdf writerin. Käytössäni on ollut Cut PDF writer, mutta sekään ei taida toimia macissä..


      • ...
        ... kirjoitti:

        Archimedes taitaa kelvata. Vielä tarvitsisin pdf writerin. Käytössäni on ollut Cut PDF writer, mutta sekään ei taida toimia macissä..

        Cute PDF writer.
        Löytyykö macille vastaavaa? Kokeilin googlella etsiä, mutta en ainakaan vielä löytänyt!


      • ... kirjoitti:

        Cute PDF writer.
        Löytyykö macille vastaavaa? Kokeilin googlella etsiä, mutta en ainakaan vielä löytänyt!

        sillä pdf-tulostusominaisuus on Mac OS X:ssä vakiona ilman mitään lisäohjelmia.


      • jason-blue
        ... kirjoitti:

        Cute PDF writer.
        Löytyykö macille vastaavaa? Kokeilin googlella etsiä, mutta en ainakaan vielä löytänyt!

        toimiiko toi CutePDF printterinä, eli näkyy tulostinlistassa?

        Jos näin, niin toi toiminto on OS X:ssä sisäänrakennettuna.

        Jos softassa on print-komento, niin siitä saa PDF:ää pihalle.


      • MacPro
        ... kirjoitti:

        Archimedes taitaa kelvata. Vielä tarvitsisin pdf writerin. Käytössäni on ollut Cut PDF writer, mutta sekään ei taida toimia macissä..

        tulostin ohjelmaa, siis ohjelmaa joka muuttaa tiedoston PDF-muotoon, vai ohjelmaa, jolla voi muokata PDF-tiedostoja? Minä tuotan tulostamalla PDF-dokumentteja, mutta en ole koskaan muokannut niitä.


      • ...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        sillä pdf-tulostusominaisuus on Mac OS X:ssä vakiona ilman mitään lisäohjelmia.

        Hienoa! Erillistä ohjelmaa ei siis tarvitse metsästää.. :)
        Juuri tulostinlistassa on näkynyt se cute PDF writer, jolla olen saanut tallennettua tiedostoja pdf-tiedostoiksi.

        Kiitos!


      • MacPro
        ... kirjoitti:

        Hienoa! Erillistä ohjelmaa ei siis tarvitse metsästää.. :)
        Juuri tulostinlistassa on näkynyt se cute PDF writer, jolla olen saanut tallennettua tiedostoja pdf-tiedostoiksi.

        Kiitos!

        Sitten kun saat sen uuden koneen, muista että se ei ole Windows-kone. Jotkut toiminnot toimivat toisin, yleensä yksinkertaisemmin ja paremmin. Yritä unohtaa kaikki se minkä olet oppinut. Toimi niin kuin sinusta tuntuu loogiselta, kone toimii todennäköisesti siten. Raahaa, pudota tekniikka on yleisin tapa käyttää mäkkiä, riippumatta ohjelmasta.


    • mfunk
      • tietysti. Voi olla joillekin paras ratkaisu...


      • han tuo
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        tietysti. Voi olla joillekin paras ratkaisu...

        mutta kerää samalla tilastoa ...


    • JR2008
    • tyytyväinen1234

      Älä sorru noihin asennettaviin ohjelmiin. ota ihmeessä web käyttöinen! päivittyy kokoajan kilpailun kovetessa..

      varmuuskopiot, verkkolaskut, reskontra jne... Talenom takana, joten palvelulähtöistä ajattelua! Ilmainen laskutusohjelma suoraan netissä hyvällä käyttöliittymällä!

    • Jos tarve on pelkästään laskutukselle eikä myyntireskontralle tai kirjanpidolle, halvin vaihtoehto on verkkopankki. Ainakin Osuuspankin verkkopankkiin saa lisämaksusta e-laskujen lähetysominaisuuden, johon sisältyy mm. tuotehinnasto ja myös laskut säilyvät tallessa vähän varmemmin kuin omalla levyllä. Lasku lähtee asiakkaalle joko paperi- tai sähköisessa muodossa.

    • Siinä näkijä missä t

      Jos tietokoneella pitää tehdä muutakin, kuin piirustella, niin ota windows-kone. Siihen löytyvät ohjelmat kaikkiin tarpeisiin, eikä tarvitse pelkän netin pilvipalvelun varassa arpoa tekemisiään.

    • 1stMacFinn
    • ei vaan toimii

      Onkos näissä ilmaisisa tai ihan halvoissa jokin, joka tulostaisi myös viivakoodin laskuun?

    • viivakoodilaskut

      Macissä toimiva ja viivakoodilaskut tulostava palvelu. "Ihan halpa", muttei ilmainen :)

      http://www.zervant.fi

    • itsensäelättäjä

      Itse pienyrittäjänä ja harvakseen laskuttavana käytän ilmaista Dooranet.fi -palvelua.
      Voi ylläpitää asiakasrekisteriä, voipi ylläpitää maksutietoja, jos haluaa.
      Mahdollisuus jättää lasku seisomaan hyväksymättä, jolloin editoitavissa, hyväksynnän jälkeen ei editoitavissa muuta kuin eräpäivän osalta.
      Laskun voi lähettää e-laskuna, sähköpostitse, jolloin voi laittaa ruksin kohtaan ”lähetä kopio itselle” ja saa itsellensä PDF-kopion ko. lähteneestä laskusta. Tottakai, laskun voi myös tulostaa, jolloin tulostettava lasku ilmaantuu selaimessa omaan välilehteen/ikkunaan ja siitä sitten tulostamaan ja vaikka tallentamaan se PDF talteen.
      Palvelusta on myös maksullinen versio, jossa saa käyttöönsä enemmänkin erilaisia kirjanpidollisia ja varastotoimia.
      Erinomainen ratkaisu pienyrittäjille/henkilöyrittäjille/freelansereille.
      Pienen Dooranet-logon laittaapi hän laskun yläreunan keskelle - eipä ole minua tai asiakkaitani haitannut.

    • 1209484829

      Mac kotona ja tulee laskuteltua sieltäkin. Käytössä on selainpohjainen laskutusohjelma Anders manager, peukut managerille sillä toimii hienosti.. tässä on myös laskutuspalvelu integroituna eli hoitavat lähetykset, muistutukset ja muut automaattisesti. Ja noi viivakoodit saa laskuun, mikäli haluaa..

      http://www.andersmanager.fi

    • itsensäelättäjä

      Jaahas, se on Dooranetin liiketoiminta myyty Eebulle, jonka hinnoittelu on ainakin minun kohdallani liian rankka, täytyy etsiä jotain muuta tilalle... :-(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe